091020

Idag har det varit tema dag.
På morgonen så såg alla 9or på I taket lyser stjärnorna.
Innan filmen började så pratade jag med en av tvillingarna som går i min spanska grupp.
Dom och deras kompis är faktiskt trevliga, och det visade sig att deras kompis inte bor så långt ifrån mig!
Aja, filmen var bra, har ju sett den förut.
Dagen fortsatte med diskussioner o.s.v om filmen och FN.
Ganska tråkigt, men hellre det än vanliga lektioner haha.

Nu på eftermiddagen så har jag kollat på tv, suttit vid datorn och ätit lite.
Nu blir det att packa det mesta och allt som inte har torkat packar jag i imorgon.
Sedan blir det även att plugga lite svenska, har prov det första på morgonen!
Wish me good luck, för jag har inte pluggat någonting... Hahah. :C

Imorrn blir det att åka till Borläänge! Awesomeness. (y)
Love it.
Nej, nu får jag sätta fart!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: