091021

Idag har varit en hektisk men ändå rolig dag!
Skolan gick väl bra.
Hade svenska prov och jag vet att jag kommer få G iaf hahaha. ;D
Idrotten var hemsk men sjukt rolig haha!
Fick även reda på att jag fick VG på spanska provet! :D:D

När jag kom hem så rusade jag runt och blev klar med allting.
Blev klar med ca 35 min till godo!
Pratade med mamma vilket var skönt.
Sen fick vi bråttom till tåget, och mamma fick hjälpa mig att springa i tunneln,
för bommarna gick ner exakt när vi skulle åka förbi järnvägen. XD
Haha, adrenalinkick for sure!
Hann med iaf, och halva resan satt jag och kollade runt och andra halvan satt jag vid datorn och fixade med bilder, föra över låtar o.s.v.

Nu under kvällen så har jag mestadels smsat, men även ätit mat och druckit cider haha. (a)
Det blev lite fest här hemma med Greg, Jocke, Mira, Shorty, Lilli och Jonna. :)
Eller ja, dom festade och jag kollade typ på. ;D
Men en ganska så rolig kväll minst sagt. :D


Imorgon ska jag troligen åka till Gylle och vara med Karro och Madde på deras lunchrast haha!
Sedan ska jag nog till Kupolen och fixa min mp3 och senare på eftermiddagen ska jag vara med min kära Kariiin :D:D <3
På fredag blire filmkväll med mitt älskade "tönt" gäng hahaha. :D<33 (snällt av mig att säga så, eller hur? ;D)
Sedan har jag inget planerat.... Skulle ju åkt till mormor men nu går det ju inte... :'( </3

Nej, nu ska jag gå och sova i min nybäddade och rena säääng, för jag ska upp någorlunda tidigt imorrn har jag för mig. ;D
Hoppas ni har haft en trevlig vecka som har gått, och att resten av veckan blir lika bra! :D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: