091022

Hej alla bloggläsare!
Somnade runt halv 3, haha!
Inte det bästa, men får ta och lära mig att sova tidigare. ;)

Vaknade runt 10 och smsade med Madde och Karro. ^^
Gick till bussen vid 10.50 och böt buss i stan till 601an.
Åkte till Gylle och hälsade på. :D
Tyvärr så var Madde på något Lucia grejs, men träffade Bella och Karro :DD
Åkte hem igen vid 11.30, och just nu är jag hemma.

Nu ska jag och min kära bror åka till Donken och käka med Jocke och Mira. ;D
Det blir nog trevligt. :)
Sedan ska iaf jag gå runt på Kupolen och leta kläder och troligen fixa min mp3.
Senare på eftermiddagen så ska jag som sagt vara med Karin, det blir nog nice. :D

Uppdaterar mer ikväll!

xoxo Francy




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: