091023

Nu sitter visserligen dom flesta av mina kompisar i skolan,
men jag har ledigt mohaha!
Idag blir det att vara lite med Veronica och sedan filmkväll.
Tror jag skulle träffa Yanal också?

Veronica kommer hit när som helst, så jag ska ta och göra klar mig lite,
fast jag har ganska mycket kvar att göra!
Men hon får väl ta och vänta. ;)

Begravningen blir den 6 november...
Vill att den ska komma, men ändå inte.
Då är det verkligen slut på det hela...
Usch mormor, KOM TILLBAKA!!!
Don't let it be over, please....

xoxo Francy

Postat av: Amanda

Hej jag har frågestund i min blogg, ta gärna en titt och ställ en fråga. Tack i för hand :)!<3


2009-10-24 @ 19:17:49
URL: http://maandiiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: