091028

Hej bloggen.
Vad har ni gjort idag då? :D
Själv så vaknade jag typ vid 13 och satte mig vid datorn.
Vid 14 typ så smsade Karin mig och ville komma förbi hit.
Var med henne resten av dagen till typ 20.30. :)
Vi kollade bl.a på The Haunting In Connecticut och Jeff Dunham: Arguing with myself.
Jätte bra filmer mohaha ;D <3
Har suttit vid datorn sen jag kom hem och även hunnit titta på Grey's Anatomy. (y)

Imorgon har jag ingen aning vad som händer...
Eller jo, jag ska göra en sak om jag vågar, men vi får se vad som händer med det...

Btw; Det gör ont att bita sig i armen!

xoxo Francy

Postat av: Ida

Har du bitit dig i armen...? ):


2009-10-30 @ 14:35:30
Postat av: L & B

=)


2009-11-15 @ 00:37:51
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: