1 oktober - VG?! :DD

Hejsan bloggen!
Vet ni vad jag har gjort idag?
Det vet ni säkert, eftersom att jag alltid börjar med att säga det. ;D
Jag hade skola idag (det kunde ni gissa eller hur? ;) ), första lektionen var fysik, och vi fick reda på våra provresultat! :D
Madde fick MVG (Grattis, du förtjänade det ;D) OCH JAG FICK VG, YEEEEY :DDDD
Jag hade G, nästan IG förra året, och nu fick jag VG?! - Det bara MÅSTE betyda att antingen så sög min NO lärare på Jax, eller så har jag skärpt mig enormt mkt sen jag flyttade hit. ;p
Sen hade vi musik och vi fick spela in idag! Det gick väl ganska bra, förutom att jag blev typ halvt döv av rundgång och sånt haha. ;D
Efter musiken hade vi matte = fortsätta med mitt matteprov!
Så smart som jag är så skrev jag upp det jag inte kunde, och letade reda på svaren. ;D
Så för första gången kommer jag få G på ett matteprov på första försöket, yeey!
Men jag skulle nog fått G även fast jag inte skulle letat reda på svaren, för på VG-delen så tror jag att jag klarade mig rätt bra på. :DDD
När matten var slut så hade vi håltimme i 2 timmar. Det blev att äta lunch och sedan sitta i bibblan vid datorerna. ;D
Rätt chill håltimme alltså. :D

När håltimmen var slut så hade vi svenska, inget speciellt.
Efter svenskan hade vi spanska och jag hade glömt mina böcker så jag ritade på bänken istället hahaha...
Sista lektionen var elevens val, och vi började se på Sandor/Slash/Ida idag. :)
Jag har som sagt filmanalys, och vi var i samlingssalen och kollade.
Det var ISKALLT där inne, så det var ingen trevlig timme. xD
Sedan cyklade jag hem, gjorde lite varm choklad och ostmackor och sen somnade jag på soffan... -.- SUCK XD
Vaknade för typ 1,5 h sen, och nu sitter jag vid datorn ^^

Imorgon är det skola, sen är det helg, woho! Helg älskar vi ju. ;)
Plugga hela helgen hoppas jag haha, ska tvinga mig själv! xD
Nu ska jag ta och fixa mig lite inför natten.
Ska duscha, ta bort nagellacket och klippa naglarna (för den som undrar. ;D)
Sen ska jag väl ta och skriva klart svenskan, innan jag somnar. ^^
Nej, nu måste jag ta och börja så jag får sova innan 1 inatt iaf!

Btw; Grattis Ida som fick MVG på sitt matteprov. ;D <3

xoxo Francy

Postat av: Ida

Jag är värsta duktig. Och du också.


2009-10-02 @ 15:28:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: