2 oktober

Hej bloggen!
Idag fick jag lite sovmorgon iaf, så skönt! :D
Kom i tid till skolan, och vi hade mentorstid.
Fick plugga lite inför biologiprovet som är nästa vecka - omg!
Sedan hade vi bild, och lunch.
På lunchen så ropade Rasmus F på mig.
Han: Franscesca. FRANSCESCA!!
Jag: Jaaa? ._.
Han: Ska vi byta skor? :D
Jag: Varför då...? xD
Han: För dina är assnygga (har min syrras Circa skor på mig haha!), vad har du för storlek?
Jag: Okeej... 41 typ. :P
Han: Jaha, jag har 43.

Det blev inge skobyte, haha.
Vågade inte riktigt, även fast hans snygga Reeboks (tror jag det är) skor såg riktigt bekväma ut. ;p
Efter lunchen hade vi svenska, 2 NO labbar och matte.
Det blev ingen matte för min del då vår lärare inte dök upp? ._.
Ganska skönt att sluta ca en kvart tidigare iaf haha! :D

När jag kom hem så käkade jag lite flingor och kollade på tv.
Det blev att kolla på MTV - Made.
Gillar det programmet, eftersom att alla tror att dom kommer faila, och dom lyckas verkligen!
Det gillar jag, att dom får trycka upp det i allas ansikten och stolt säga: Look at me now, I MADE IT!!
Sen blev det att sitta vid datorn, och jag sitter här fortfarande haha. ;D
Ska dock inte sitta nå mer vid datorn tror jag.
Blir väl att sitta och lyssna på musik isf, men vill inte vara social någonstans just nu.

Kan inte säga att mitt liv är så bra just nu, men bara fortsätta att vara/låtsas vara glad.
Det är inte mitt fel, och inte mitt krig men ska hjälpa till så gott det går.
Kan dock inte berätta vad som har hänt, men ville skriva detta så ni vet att jag inte kommer vara den gladaste på bloggen troligen.

And I hate how much I love you, boy
I can't stand how much I need you

Gamla låtar som man har glömt bort, som verkligen äger - älskar jag. <3

Nej, nu ska jag ta och kolla på tv? Film? Vi får helt enkelt se!
Uppdaterar imorrn.
I love you all, don't ever forget it. <3

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: