3 oktober

Hejsan alla som har ett namn!
Vaknade vid 7 idag, det var rosa ute på himlen = KALLLT!!
Det var inte alls lugnt i huset för att vara så tidigt på morgonen, så jag försökte somna om, och lyckades efter ett tag.
Somna om och vakna ungefär 4 gånger innan jag låg och lyssnade på musik ett tag.
Gick slutligen upp vid 12, då ingen var i huset.
Ringde då pappa, ganska skönt att prata med honom. :) I really miss him! :(
Bestämde mig sen för att äta frukost, och mitt i frukosten så kommer Lollo och mamma hem med pizza...
Gr8, för jag hade ju verkligen inte ätit... not. xD
Tvingade i mig en bit pizza iaf, och fortsatte sedan äta frukosten hahaha!
Kollade på tv ganska länge, tror klockan blev 16, innan jag tvingade mig att börja plugga.

Vid 17 så åkte jag till affären och köpte lite choklad, såklart så skulle det regna då!
Fick ta på mig min jätte snygga gula regnponcho haha, jag syntes nog ganska bra på vägen iaf. ;)
Efter det så cyklade jag hem igen, och blev klar med So:n efter ett tag, hurra!
Har läxförhör på måndag, så jag får ta och träna lite imorrn också. ^^
Imorgon blir det även att plugga inför spanska provet på tisdag OMG!!
Kommer troligen faila, men ska iaf göra mitt bästa - as always!

Resten av dagen idag var ganska lugn.
Förmiddagen var nog det värsta på hela dagen, men jag sov ju igenom den biten, så det var ju bra.
Det hela var ett "missförstånd", men jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Grejen måste ju ha kommit dit på något sätt, och om det inte var jag eller mamma - vem var det då?
Kvällen igår var iaf hemsk. Fick ta till min duktiga förmåga att ignorera allting och fokusera mig på tvn.
Högt ljud, sjunga med i Camp rock filmen, och zappa runt på höga kanaler var så hur jag överlevde allting.
Fortfarande forvirrad och minnena hur allt var för ca 9 år sen kommer tillbaka.
Hur vi var då vi var en hel familj, alla bodde i samma hus och vi gjorde allt tillsammans.
Nu bor vi alla utspridda mer eller mindre, och när jag hör att mina kompisar ska göra något med familjen,
så kan jag inte rå för att jag faktiskt blir lite avundsjuk.
Dom tycker det är tråkigt, men jag skulle nog inte komma på något roligare.
Det är väl så: You don't know what you got til you're missing it alot.

Nu ska jag ta och sova. Är sjukt trött, och det är en ny dag imorgon. ;D
Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg. ;)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: