4 oktober - KANELBULLENS DAG!

Hej, det blir ett ganska kort inlägg för jag måste plugga lite inför so förhöret imorrn, och så ska jag sova. ;p
Idag vaknade jag vid 12 av att mamma sa att det var frukost.
Åt frukost och satte mig vid tvn.
Såg på tv typ hela dagen, när jag egentligen skulle pluggat = TYPISKT MIG!!
Åkte iaf till affären och köpte kanelbullar, för det var ju endå kanelbullensdag idag. ;)
Ganska goda faktiskt insåg jag då jag åt kanelbullar och kollade på Cheetah Girls 2 (den bästa filmen av dom 3 enligt mig).
Aja, gjorde iaf klart EN sida i spanska boken.
Det var första sidan på andra kapitlet och jag ska vara klar med kapitel 2 OCH 3 tills på tisdag då vi har prov.
Bara jag som känner stressen?! xD
Hmm, det får bli massa jävla español imorrn alltså, hohohoohhoohhoho. :(

Mer framåt kvällen så duschade jag, och kände mig helt seriöst som en ny människa.
Det är helt otroligt vad en liten dusch kan göra för en sådan simpel människa som jag. :D
Men nu börjar jag se lite suddigt och ögonen svider, så det är dags att bli klar med mina ögon.
Får tvinga hjärnan till att memorisera vart alla platser på kartan ligger, och sedan sooooova.
Har ni tänkt på hur underbart det är att sova? OMG liksom. It's like heeeeeeaven. ;D

Kan sammanfatta helgen med vilka filmer jag har sett haha... XD
Camp rock.
Just like heaven.
Corpse bride.
Peter Pan tillbaka från landet ingenstans.
Cheetah Girls 2.

Hoppas ni har haft en bra helg, och att skolveckan inte blir så jobbig. :D
Jag har bara en tanke i mitt huvud just nu: HÖSTLOOOOV. <3 Woho, kommer äga som faan. 8) love it!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: