5 oktober

Hej bloggen.
Det blir ett ganska snabbt och sent inlägg ikväll igen.
Hade so läxförhör det första på en måndag morgon - riktigt trevligt.
Skrev nog rätt på allting. ;)
Har fått en otrolig förmåga att träna på det dagen innan, sedan lite innan provet sen kan jag det? (det beror ej på att jag pluggar på det exakt innan, för det gjorde jag ej denna vackra dag, och jag kan allt fortfarande. ;D)
Dagen förflöt på ganska bra. På idrotten hade vi volleyboll.
Min handled var skapligt röd efteråt haha! Gick absolut bättre för mig idag. ;D
Efter lunchen så hade vi spanska, biologi och slöjd.
Slöjden var riktigt chill då jag lyssnade på musik samtidigt som jag stickade = avkoppling!
Riktig bra slut på en måndag eftermiddag. :)

Kom hem, åt lite, kollade på tv.
Fick åka och köpa lite saker vid 19. Kom på att det verkligen börjar bli mer höst oxh närmare vintern nu!
Det var nästan kolsvart ute, och askallt. :(
Hurraa, för vintern älskar ju vi alla, för det är så blött och kallt, och man är inte alls trött hela tiden OH NEJ!!
(förstå min ironi i meningen!)
Har pluggat ihjäl mig på spanskan ikväll.
Har prov imorrn, så jag hoppas jag är förberedd nu, för nu har jag gett upp, mina ögon med haha!
Måste träna lite...

Yo como
Tú comes
Él come
Nosotros comemos
Vosotros comeís
Ellos comen

Detta är böjningen för verbet: ÄTER.

Nu dör jag lite, så jag ska ta och avsluta haha.
Hoppas ni tycker min blogg är lite underhållande?
Har inte så mycket att skriva längre - skriver enbart om skolan, så jag förstår om ni inte orkar läsa. -.-
Jag är absolut inte bra på att ta kort heller, så den biten är inte så aktiv heller. xD
Men men, har ni några klagomål så säg det! Jag vill gärna bättra mig. ^^
Imorrn blir det btw att åka till Örebroooo. (y)
Finally så får jag träffa min syster som jag inte har träffat på ganska exakt en månad. :o
Miss you! <3

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: