6 oktober

Hej bloggen!
Jag måste bli bättre på att blogga tidigare haha ;D
Idag hade vi en "tävling" som är i hela Sverige tydligen.
Nyhetsorientering tror jag det heter haha.
Gick iaf åt helvete typ ;)
Dagen fortsatte väl bra antar jag.
Spanska provet gick bra - Kommer få G iaf (y)

Efter skolan så åkte jag och mamma till Örebro för att hälsa på syrran!
Vi blev kvar där och åt kladdkaka (MUUUUMS) och pratade lite.
Saknar systern min, men har bestämt att jag ska dit en helg i november. ;D
Sen kommer hon bo här i 2 veckor tydligen, så vi kommer få nog av varandra sen. :DD

När vi kom hem så kollade jag lite på tv, innan jag gjorde varm choklad och åt 2 mackor. (y)
När jag var klar med det så ringde jag mormor och grattade henne - det är hennes namnsdag idag (Jenny) :D
Hon blev asglad, så det var ju jätte bra. Bestämde att jag skulle dit på höstlovet och kanske sova över. =)
Slutet på dagen blev väl: Låtsas att det regnar och allt är bra.
Inte det roligaste, men men!
Kom på att jag ska krama ihjäl Crille på lördag.... :3

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: