7 oktober

Hej kära läsare!
Inget speciellt har hänt idag...
På idrotten så var det jag + 8 till som fick spela själva.
Dom andra i klassen skulle vara med på tuneringen, så dom fick träna. ;p
Vi var inte dom bästa... eller ja, dom andra var inte så bra.
Det var dom som inte är så bra/orkar inte, som fick spela lite oseriöst.
Japppp, inte det roligaste när dom inte ens försöker men men!
Nu är min handled lila prickigare än vanligt, och sen har den några röda prickar också - inte bra!
Efter idrotten så åkte jag och Madde hem till henne och åt pizza, mums! ;D
Äntligen fick man se hur hon bodde också. :)
Sista lektionen var matte, och jag läste igenom allt, och resten av lektionen tillbringade jag halvsovandes!

När jag kom hem så gick jag och köpte comviq kompis igen - mina pengar hade tagit slut. :O
Resten av eftermiddagen/kvällen har jag tillbringat framför datorn vid Café world hahahaha ;D
Vid 21 så kollade jag dock på Grey's anatomy - bra avsnitt! :D
Har som sagt bestämt mig för att följa GA nu, för det är ju en fantastisk serie. ;)
Nyss så tog jag en dusch och gud vad man luktar gott efteråt!
Man undrar ju nästan hur grottmänniskorna duschade på deras tid....

Nej, nu ger mina ögon upp and so do I!
Nu är det torsdag och ni vet väl vad det innebär? ;D
JAG FÅR PACKA INFÖR BORLÄNGE, YEEEY!! :DDD

Fredag: Sova över hos Gina <3
Lördag: Komma hem från Gina. Filmkväll någonstans, någon tid och med några personer? Vet typ ingenting haha!
Söndag: Vara med Josse och troligen Amanda? :D Ska hinna träffa brorsan lite också. ;D

Så ser min helg ut i helhet! :D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: