8 oktober

Hej kära bloggen!
Skola idag, gick väl bra.
Kom hem och kollade mina betyg inför utvecklingssamtalet, dessa är preliminära!
Idrott: G, Geografi: G, Historia: G, Bild: G, HK: VG, Fysik: VG,  Slöjd: VG,  Engelska: VG, Svenska: MVG!!!! :D:D:D
Så ganska awesome betyg än så länge. ;D
Sen åkte vi och käkade pizza (y)
Var jätte gott, muuums. 8)
Kom hem, böt om till myskläder: tjocka strumpbyxor, pappas gamla tröja och raggsockor!
Hohoho, det är det bästa med hösten alltså. ;D

Nu har jag segat för mkt vid datorn, HAR FAN PRO IMORRN!!!!!
Inte pluggat ett skit -.- Love to be me sometimes, yeey!
Så nu ger jag upp med datorn och går och pluggar skiten ur mig, sen blire att sova och plugga när jag vaknar. (y)

Imorgon drar jag till kära Borlänge!... FAN MÅSTE JU PACKA OCKSÅ, OMG!!!
Bara sätta fart!
Love you all!

xoxo Francy

Postat av: ida

Bra ju! :D


2009-10-12 @ 19:06:33
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en bra dag!


2009-10-13 @ 08:45:03
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: