Dålig uppdatering!

Hej mina inte så många bloggläsare!
Nu vill jag säga förlåt om ni har blivit ledsna i ögat för att jag inte harr uppdaterat något.
Men jag är oftast ledsen eller helt enkelt för trött för att blogga, beklagar för det.
Det händer dock inte så mycket i mitt liv heller!

Torsdag; Var med Karin. Väldigt skönt må jag säga!
Fredag; Var med Veronica. Efter det blev det filmkväll med gänget.
Lördag; Var med Veronica till 18 typ. Gina sov över hos mig.
Söndag; Var med Gina. Städade framåt kvällen.

Måndag (idag); Var på Kupolen med Crille och Karin. Köpte födelsedagspresent till Yanal.
Åt även lunch där med Crille. Tacobar - mums!
Köpte kängorna som jag kollade på i torsdags. =)
Hemma hos Yanal så käkade vi tårta och massa annat och spelade Wii, sjöng till låtar på Youtube och dampade.
Efter det drog alla förutom Yanal till Karro vid 19 tiden typ.
Hos henne var vi i hennes rum och jag och Karin mådde inte så bra, av olika anledningar.
Följde med Madde till stallet för hon skulle släppa in hästarna.
Sen kom pappa och hämtade mig och Karin. Måste verkligen vara med henne igen den här veckan!!
Åkte hem och var helt cp i huvudet. Jag förstår mig inte på något just nu.
Allt är förvirrande. VARFÖR?!?!?!?!!!!
Suttit vid datorn sen jag kom hem.

Ska snart ta och sova tänkte jag.
Det blir väl att lyssna på musik och tänka. Har för mycket att tänka på hela tiden. Usch.

Imorgon tror jag att jag skulle vara med Amanda? :)
Länge sen man var med henne alltså!
Resten av veckan har jag saker planerade, men vissa vet jag inte vilken dag som ska vara vart haha. xD
Vad jag vet nu ska detta hända resten av veckan;
Sova över hos Gina/Iaf vara med henne
Sova över hos Karro
Vara med Karin/kanske sova över
Skrämma småbarn (fredag)
Troligen skräckfilmkväll (Lördag)

Nej, nu ska jag bli klar med datorn och ta och sova!
Sängen är mitt favoritställe just nu. <3

xoxo Francy

Postat av: joss..

hm, du hör inte av dig längre, var det inte vi som sa att varje gång du kom hem så skulle vi träffas och fika eller iaf träffas? du har planerat hur mycket som helst med hur många som helst, men ingenting med mig.. känns ju lite jobbigt.. aja, du får ha det så kul resten av veckan och sånt.


2009-10-27 @ 11:25:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: