Kupolen + Donken = HAHAHAHA

Nu är jag hemma igen! :D
Egentligen så kom jag hem för typ 2 timmar sen, men tog fram datorn nyss. x'D

Det blev att äta Donken mat med brorsan, Jocke och Mira.
Det var faktiskt ganska trevligt. :)
Efter maten blev det att gå runt lite på Kupolen med Mira medan Greg och Jocke gick runt lite haha.
Ganska roligt, eftersom att jag och Mira inte pratar så mycket med varandra, men idag blev det prat!
Kom på efter ett tag att jag och Mira har en sak gemensamt; Vi båda gillar rosetter! :DD
Aja, sen åkte Mira hem, och jag ringde Karin. ;D
Efter ett tag så kom även hon till Kupolen, och jag provade lite kläder vid Lindex.
Köpte lite grejer som behövdes till begravningen... :/
Det blev en kjol, leggins och nagellack bland annat. :)
Ska troligen köpa ett par skor imorrn eller nästa vecka, ett par kängor!
De var as snygga och jag behöver även ett par svarta skor, så det blir nog bra.
Måste dock höra med mamma först!

Efter Kupolen så skjutsade Greg/Jocke hem oss till Karin.
Hon packade inför sin Sthlms resa imorrn, och efter det så kollade vi på Grease!
Det konstiga är att jag aldrig har sett filmen förut, och det är ju weird eftersom att det är en klassiker haha. :o
Men den filmen var jätte bra enligt mig iaf. ;D
Sedan så pratade vi om allt och inget kort sagt.
Väldigt skönt, och jag längtar till nästa fredag då vi ska vara med varandra igen. 8) <3
Pappa hämtade mig vid 20.30 typ, och vi åkte till pizzerian och köpte pizza hahaha.
Pratade lite med honom, men sen så ringde Veronica så jag pratade lite med henne också.


Bild på mina inköp:



Ni får vrida huvudet för min dator förstår inte att jag faktiskt har vänt bilden haha! xD

Imorgon blir det iaf filmkväll och lite Kupolen för min del.
Donken kommer jag då inte gå i närheten av haha! XD
Nej, nu ska jag ta och svara på lite sms och hoppa in i duschen!
Sedan ska jag sova så jag kommer upp imorrn någon gång. ;D

xoxo Francy

Postat av: anton

HAHAHAH MONSTER !


2009-10-23 @ 09:57:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: