Lite bråttom!

Hej, idag har jag haft fullt upp!
Var med Carolin aka Mulle och Jimmy idag haha!
Innan det så var det jag, Mulle, Jocke och brorsan som käkade lite på donken. ;D
Sen drog Jocke och brorsan överallt och ingenstans, så jag, Mulle och Jimmy (brorsans kompis) var med varandra.
Gick runt på Kupolen och sedan Rusta, inte så roligt eftersom vi var så blyga, men det löser väl sig senare. :)
Sen drog vi till ÖB och sedan släppte dom av mig vid Kupolen igen.

Väntade på Amanda, och sedan blev det att leta present till josse, iaf för mig haha. ;D
Hittade något tack vare Amanda, så verkligen - tack för hjälpen! :DD
Sedan käkade vi donken mat. (andra gången, inte bra!) och satt och snackade.
Det behövdes eftersom det var så länge sen vi hade träffats sen sist. 8(
Sen köpte jag chokladrutor till mig och henne medan vi väntade på hennes pappa. (y)
Han skjutsade hem oss till mig, och sen böt jag om och fixade mig.
Sa nyss hejdå till varandra, och nu sitter jag och väntar på att pappa ska bli klar någon gång, så han kan skjutsa mig till josse.
Ska iaf vara med henne resten av kvällen, det blir nog trevligt. ;D

Nej nu ska jag bli klar med det sista så vi kommer dit snabbare!
Ni får ha en bra tisdags kväll så hörs vi imorrn. :D <3

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: