090909! :D

TJOHOOOOOO.
Det var en riktig speciell dag idag. ;)
Det var nämligen 090909 dagen!
Jag hoppas ni hade en bra dag iaf. :]

Skola idag då.
Inget speciellt hände exakt, hade idrott och vi skulle ha orientering.
Gick nästan lite vilse haha, men som tur är så gick jag efter folk,
och kollade kartan extra noga. ;)
Gick väl ganska bra, eftersom att jag inte gick vilse! :D
Sen hade vi håltimme till halv 2. Spelade kort och så under tiden.
Hade enbart matte efter håltimmen, så det var chill. :)
Cyklade hem och tänkte läsa lite i fysik boken, men var så trött att jag sov i 2 h haha... :$
Sen var det nära att Crille inte skulle komma hit i helgen.
Får lite damp på honom ibland. :(
Han ville träffa Gunnar, och visst förstår jag det, men jag blev ju ändå ledsen...
Så han kommer hit på fredag och åker hem på lördag eftermiddag.
Vet fan inte vad vi ska göra i mindre än en dag, men vi hittar väl på något. ;p

Pluggade mot kvällen.
Gjorde 5 matte tal, läste 11 sidor fysik, och håller just nu på att skriva klart hemkunskapen.
Kan skriva lite mer imorrn också, för jag har inte HK fören nästa vecka iaf. ;D
Ska duscha när jag har skrivit klart detta, sedan ska jag sova.
Idag fick jag även 4 nya par trosor och deodorant haha, FÖR DEN SOM UNDRAR! (y)

Nej, nu börjar få ont i huvudet för jag är så trött. ;p
Nu ska jag avsluta detta. :D
Lång dag imorrn igen... 8.40 - 16 :(
Wish me luck!

xoxo Francy




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: