1 september

Hejsan allihopa :D
Idag var det skola då.
Jag har problem med tisdagar, så jag kom 20 min försent.
Jag kom lite mer försent för jag såg en kråka käka en Sibylla påse.
Även fast jag ibland inte verkar så värn om naturen/djuren, så är jag det. :D
Så jag parkerade cykeln, sprang upp till sjukhuset för att slänga skräpet, för att sedan trampa iväg till skolan,
för jag var redan 10 min försenad.
Så det var dagens goda gärning! :D

När jag kom fram till skolan så hade vi klassråd, sen hade vi SO.
Första världskriget, som idag handlade om kriget till havs.
Efter det hade vi Engelska, och det var väl okej. Mest diskussion.
Sedan hade vi lunch, och det var pannkakor, yeey! :D
Dom var faktiskt INTE degiga här. ;)
Efter lunchen hade vi Hemkunskap. Ganska dåligt lagt, men man överlever.
Vi pratade om Hallbar utveckling, gick igenom frågorna vi hade till läxa, och sedan gjorde vi blåbärspaj.
Jag gillar inte blåbär egentligen, men min och Maddes paj blev extremt god. ;D
Till det hade vi vaniljsås, och jag gillar vaniljsåsen mer än själva pajen hehe (a)
Sista lektionen var spanska, och vi satt vid datorn igen. Så det var extremt chill! :D

När jag åkte till skolan imorse så var det mulet och kallt.
När jag åkte hem var det extremt soligt och varmt!
Ganska skönt, men jag hade på mig tjocka kläder, så det var inte så skönt. XD
När ajg kom hem så satte jag mig vid datorn, och har suttit här hela kvällen. :)
Jag fick även göra min egen mat för att mamma var för trött.
Det blev makaroner med köttbullar, haha!
Nyss kollade jag på filmen Accepted, och den var ganska bra faktiskt. :)
NU kollar jag på Scrubs, och efter det ska jag göra mig i ordning för att sova.
Klockan är 23.05, och jag är extremt trött redan!
Men jag gick faktiskt och lade mig vid halv 2 igår, så bra att gå och lägga sig tidigt ikväll.

Imorgon är det skola igen.
Börjar 8.40 och slutar typ vid 14.15, för vi ska kolla på teater från 13-14.15.
Vi har även idrott imorrn. JAG VILL INTE. Suck, hatar idrott.
Det sjuka är att jag börjar gilla matte mer och mer nu!
Kan bero på att jag får extra hjälp, då jag går i bas gruppen.
Jag har även en lättare bok, som alla i basgruppen.

Nej, nu ger jag upp.
Ska börja avsluta allt nu, för jag vill bara sova.
Det enda jag tänker på är helgen, då jag ska få träffa mina underbara, roliga, snälla och bästa vänner,
och även min älskling som jag saknar ihjäl mig efter! :( <3
Jag längtar även efter att få träffa pappa och Greg, och se hur bruna dom är. xD

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: