10 september

Hejsan :D
Skola idag som vanligt, haha måste typ alltid börja med den meningen. ;D
Vi har fysik prov nästa vecka... Kommer nog inte lyckas. :(
Fattar nada av hur man räknar ut Newton meter o.s.v. :O
Får börja plugga helt enkelt! (y)
Inget speciellt idag. Hade dock en 2 h lång håltimme.
Spelade air hockey och gick runt haha.

Vid 15 - 15.45 så var vi i samlingssalen för att lyssna på saker om Kenya.
Ganska roligt, förutom när alla skrattade åt bilder som dom hade tagit på dom som bor i Kenya.
Ville fan bara skrika håll käften till allihopa. :@
Usch, hatar sånt!!

När jag kom hem så pratade jag med Amanda ett tag.
Ganska trevligt, saknar henne som fan!
Saknar hela Borlänge.
Jag gör inget när jag kommer hem från skolan, det är mest därför jag funderar på att flytta tillbaka.
Men, jag får gå här i ett år, sen blir det nog Haga nästa år. <3

Ida - KOLLA JAG FÖRSÖKER GÖRA KORTARE BLOGGAR!! XD

Imorgon kommer Karin och Crille, yeey :D <3
Crille åker dock hem på lördag, Karin vet jag inte när hon åker hem, får kolla upp det nu då. :)
Men nu ska jag ta och kolla runt en sista gång på alla hemsidor,
sen ska jag äta och gå upp och kolla på film eller ngt. ;D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: