11 september

Hejsan!
Jag uppdaterade inte mer igår för när jag kom hem från skolan så somna jag typ direkt,
sen kom ju Crille och Karin. ;D
Aja, när dom kom så gick vi ut i trädgården utan skor, sen gav Lollo oss typ en liten utskällning. :S
Han är så konstig liksom! D:
Sen så pratade vi, och gjorde tacos hihi. Asgott var det! :D
Efter maten så gick vi ut och gick.
Vi gick typ till kyrkogården, sen förbi järnvägen, och sen upp igen.
Gick ganska långt kort sagt. :D
Under den tiden hände något jätte roligt hihi. ;)
Mer får ni inte veta 8D
Sen pratade polisen med oss också, HAHAHA, och Karin började springa,
men hon såg inte att det var polisen... XD
Så frågade dom om vi försökte fly ifrån polisen eller om vi bara motionerade. ;D
Sen frågade dom vad vi gjorde och Karin svarade: Vi är ute och fotar! :D
Dom: Jaha, va trevligt. :D Ensam kille med två tjejer - du har det bra du! ;D
Sen börja vi alla skratta haha.
Dom: Vi ville bara kolla läget, så ha en fortsatt trevlig kväll! :)
Vi: Ja, tack detsamma! :D

Vi kom hem och då började både Karin och Crille må dåligt. :o
Crille för att mamma rökte, och karin för någon annan anledning. :(
Sen somna vi iaf innan 1, och jag slog tydligen Karin i sömnen haha! XD

När vi vaknade nu (12 september) så vaknade vi vid 6.50!! D:
Trodde fan aldrig jag skulle vakna så tidigt. :OOO
Sen gick vi ner och åt typ 7.15. ;D
Jag ska gå och göra mig i ordning nu, för vi ska åka till Örebro om typ 2 h. :)
Trevligt kommer det bli! :D
Kommer nog hem runt 17 - 19. ^^
Uppdaterar nog mer senare ikväll!

Hoppas ni kommer ha en bra och solig dag (det är soligt här iaf. 8D)
och en jätte bra kväll. (y)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: