14 september

Hej! :DDD
Gick bra att vakna till skolan idag.
Gick upp vid 07.50, böt om, borstade tänderna, plattade håret och drog till skolan (för den som undrar haha!).
Kom mirakulöst i tid, även fast jag åkte vid 08.20 typ. :O
Hade SO, sedan ett "test" på Eng. Det var ett f.d NP-prov, så vi skulle veta vad som kommer hända i vår.
Efter det hade vi Idrott. Vi hade typ Frisbee, och mitt lag van mohaha. :D
Sedan skulle vi typ hålla på med karta... Fattade nada, så kommer faila om vi kommer få prov på det senare. :(
Lunch, Spanska, No (fick reda på att vi kommer få ta på ett RIKTIGT ÖGA senare, ZOMG!!!!!!) och sist syslöjd. (y)

När jag kom hem så satte jag mig vid tvn i typ en timme, och efter det har jag suttit vid datorn hela kvällen. ;D
Ska efter detta inlägg ta och stänga av och gå och lägga mig.
Ska väl läsa eller kolla på en film, beror på vilket humör jag är på då. ^^
Om jag ska se på film så blir det troligen Hajar som hajar, gaah, älskar fisk filmer HAHA! :DDD
Igår såg jag ju på Shrek 2, så skulle nog säga att det är den bästa filmen efter Hitta nemo. :)
För Shrek 2 har så sjukt bra musik så det inte är sant. :D

Allt som hände igår löste sig förresten. :)
Bra det, hade ingen lust att göra det iaf...
Även fast det kändes rätt då, så visste jag att jag var för lycklig.
Äsch, ni förstår säkert inte vad jag skriver om, men det är väl bra på något vis.

Nej, nu ska jag börja avsluta.
Hoppas ni får en bra tisdag, och ni har haft en bra måndag. :D <3

Btw, Crille har smittat mig haha. :(
Nu är vi båda förkylda, men han är mer förkyld. ;D
Älskar honom iaf hihi. <3


xoxo Francy

Postat av: Ida

Aw, du älskar Crille.


2009-09-15 @ 20:51:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: