15 september

Hejsan :D
Det är helt sjukt, men igår var det första gången på länge jag knappt kunde hålla ögonen öppna innan 00.00.
Jag skickade det sista smset 23.58 haha, lite komiskt. ;)
Somnade som en stock, vilket är bra. :)

Cyklade till skolan som vanligt imorse.
Trodde jag skulle komma försent, men jag var en av dom 3 första in i klassrummet haha!
Skolan flöt på som vanligt.
Sista lektionen var spanska, och jag var helt seriöst som en zombie!
Var nära på att somna hahaha. :(
Kom hem till slut iaf, fick sluta ungefär 10 min tidigare, vilket var chill! (y)

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och satt här till typ 17 något,
då skulle mamma och Lollo till stan och undrade om vi skulle fixa internet och så.
Mammas bärbara modem funkar inte längre på min dator, så vi åkte iväg och fixade det. ;D
Det visade sig att efter att jag hade uppdaterat Flash player i söndags typ,
så klarade inte 3-modemet att ansluta till internet eller något, så det funkade inte. xD
Så nu har jag suttit i en halvtimme typ och fixat det, så imorgon får vi se om det fungerar igen. :DD

Kom hem, satte mig vid datorn igen och fixade lite med Farmville.
Nu har jag allt bättre oraniserat, så det är bra. ;)
Sen fick jag åka iväg till affären och köpa lite grejer, innan jag kom tillbaka och satt vid datorn ett tag till.
Efter det blev det mat, och sen har jag suttit vid datorn igen haha!
Kort sagt = det har blivit mycket datanördande idag. ;)

Imorgon har jag ingen skola för det är Kenya-dag och man ska jobba och tjäna ihop ca 100 kr.
Så jag får låång sovmorgon, och det är en bra dag att plugga på.
Blir jävligt mycket pluggande imorgon, då jag har fysik prov på torsdag EHEHEHEHE.
Har inte ens öppnat böckerna sen den senaste lektionen förra veckan typ... ;p
Vi får hoppas att jag håller mitt löfte om att plugga imorrn, annars är det kört för mig! D:

Detta blev ett ganska långt inlägg (sorry Ida! xD <3) men jag kan inte göra korta inlägg verkar det som. :o
Kom även på att jag saknar Crillleeeeee! </3
Tänkte nästan på att åka till Borlänge redan i helgen, och stanna tills på måndag, för jag har endå studiedag,
men bestämde mig sedan för att skippa det.
Det får bli Borlänge nästa helg istället, för lite måste jag sakna Crille och tvärtom. (a) <3

Nu dör jag av trötthet, så ska upp och sova/läsa lite. :D
Det kommer ett till inlägg med musik i.
Har haft låten på hjärnan hela kvällen, och tror fan jag börjar gilla bandet mer och mer.
Dom har gjort sjukt bra låtar kom jag på när jag YT:a runt lite (YT:a = youtube:a ;D).

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: