16 september

Hej alla friska och sjuka!
Jag är just nu det sistnämnda.
Crille smittade ju mig, men som tur är så är jag inte lika förkyld som honom. :o
Jag är bara täppt i näsan, hostar lite ibland, och nyser som en babian. :D

Men gaaaaaah får damp på Lollo helt seriöst!
Har ju haft Kenya dag idag. Då är man ledig från skolan för att tjäna ihop 100 kr.
Jag sov till typ 12, och satt vid datorn till 13.
Vid 13.10 cyklade jag till stan och hämtade tröjan brorsan hade köpt till mig,
från Natalie och cyklade sedan tillbaka.
Efter det har jag enbart suttit vid datorn.
Bestämde mig vid typ 16 att börja avsluta, för jag och mamma skulle åka och träna typ.
Det blev inte av för att Lollo höll på att få fnatt av att vara på gården hela tiden
(hans körkort blev ju ifråntagen av honom mohaha!),
så det blir träning nästa onsdag istället.
Tänkte då att ja, när dom åker så kan jag börja plugga, för då är det ju lugnt här hemma.
Då frågar mamma om jag vill följa med till Nostalgibyn (bloggat om detta tidigare, en "by" där massa gamla bilar kommer, och massa saker från 50 - 60 talet finns),
och jag sa artigt nej, för jag måste plugga.
Då kommer Lollo och frågar varför jag inte ska med?
Jag: För jag måste plugga.
Han: VA?! (som om han inte hör mig, han säger fan va oftare än vad jag gör!)
Men du har bara suttit vid datorn hela dagen, och nu kommer du på att plugga?
Jag: Ja, men jag måste plugga.
Han: VA?! Pluggar du på datorn eller?
Jag: Nej det gör jag inte. -.-
Han: Men då tycker jag du kan stänga ner den där skiten nu, och följa med oss lite.
Jag: Neeej, jag ska plugga!
Han: VA?! o.s.v....
Och sen typ sa jag att jag ska stänga av datorn när dom har åkt,
och då "skämtade" han om att jag säkert kommer sitta vid datorn när dom kommer tillbaka.
Då sa jag: Nej, jag vet väl själv när jag ska stänga av datorn? :S
Han: Jaha, du menar typ vid 2 eller höhö?
Jag: Nej -.-

ALLTSÅ AGHAJDBASKFDBGVKDGBNSGJBNSGKNJRG!!!!!
Seriöst, han dumförklarar mig heeela tiden.
Han säger VA hela tiden, fast han hör vad jag säger.
Sedan så har jag fan ändrat mig så jävla mycket jämfört sen jag bodde i Borlänge.
Jag går och lägger mig innan 00.00 (den senaste veckan = (y) ),
jag kommer i tid till skolan på mornarna,
och jag försöker göra mina läxor.
Även fast jag har gått och lagt mig i tid i ungefär en vecka,
så fortsätter han att skämta om att jag går och lägger mig vid 3 och stänger av datorn vid 2 o.s.v.
Sååå störande! :( -.-

Förlåt, var inte meningen att klaga så mycket, men jag var bara tvungen.
Uppdaterar mer ikväll, för nu blir det att plugga fysik, matte och svenska haha!

xoxo Francy


Postat av: Ida

Härmed dumförklarar jag dig. :D


2009-09-16 @ 19:57:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: