17 september

Tjooflöjt! :D
Pluggade som fan igår inför fysik provet.
När jag stängde av datorn så gick jag ju och duschade och efter det så pluggade jag.
Eller försökte, så trött som jag var haha!
Pluggade till typ 1, och sen sov jag till halv 8. (y)
Då gick jag upp och pluggade i typ 20 min, innan jag cyklade iväg till skolan.
Vid skolan så kollade jag igenom allt en gång till, innan jag gick för att göra provet.
Svarade på allt förutom en fråga, där man skulle ställa en egen fråga haha.
Så det gick över mina förväntningar :D

Resten av dagen flöt väl på ganska bra.
Fick sluta 45 min tidigare, wow, thanks Marit! :D
När jag kom hem så åt jag lite, sen typ råkade jag somna på soffan... HMM..
Inte det bästa egentligen, men var dödligt trött. -.-
Så nu blir det att göra klart svenskan, innan jag får läsa lite. (y)

Imorgon är det Lindemarken btw. :D
Har aldrig varit på det förut, så det kmr bli spännande. ;)
Ofc så skulle Lollo "dra ett skämt om det".
Han: Jaa, då äre ju Bonnamarken imorrn.
Jag: Bonnamarken? ._. Bondmark? D:
Han: HÖHÖHÖ, du kanske kan få med dig en kossa-mu med dig hem.
Jag: Nej, jag tror inte jag vill det exakt...
Han: Hahaha, stadsjänta. Höstplöjning. (här om dagen när vi skulle fixa internet till min dator så åkte vi till en blomstergrej,
så höll en traktor på att tydligen plöja, så då frågade han mig vad det hette,
och jag visste ju inte, så han tyckte jag avr ehlt dum i huvudet. JÄTTE KUL!)
Sen under dom följande minutrarna så kollade han på mig och sa stadsjänta.
Fyfan, jag är för fan inte SÅ jävla dum i huvudet.
Han får det alltid att låta som det.
Han och alla andra. Sure, jag må inte vara den som säger dom smartaste sakerna,
men om man kollar på mina betyg så ser man att jag har en hjärna.
Jag hatar fan att alla ska tro att jag är blond.
Guuud, ska snart fan hålla käften, då kan ni fan inte säga något!

Det har hänt något.
Jag vet inte vad, eller hur, men något har hänt.
Karin är osocial på msn och överallt mot mig,
crille skriver knappt till mig...
Antingen för att jag avr ganska off i helgen,
eller för att Crille är sjuk och Karin pratade i telefon?
Allt har en förklaring. Problemet är att luska ut förklaringen...

Avslutar detta inlägg med en jätte söt bild hoho.
Jag är inte så jätte snygg, men fortfarande söt bild. :DD



Älskar dig. <3
2 månader nästa helg, omg! :D:D <3


xoxo Francy

Postat av: Ida

AWWWWWWWW


2009-09-18 @ 16:20:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: