18 september

Tjaaa.
Tar dagen så kort fattad som möjligt, börjar dö av trötthet haha.
Det får bli punktform i början!

* Mentorstid
* Prat om moped och alkohol
* Lunch
* Svenska
* Alla fick gå till marknaden.
* Jag körde lite mopedsimulator (jag klarade typ 1,29 vilket var skit bra av alla idag enligt hon som satt bredvid. ;D fast jag körde assegt haha!)
Sen började det roliga! :D
Jag skulle egentligen göra en undersökning (alla skulle göra den),
men eftersom att Madde, Rebecca och Sara skulle sälja, så behövde dom inte göra den.
Då skulle jag gå själv, och jag visste ju inte ens vart marknaden var. XD
Så jag behövde inte göra den. :D:D
Sedan slutade det med att jag också stod och sålde fikabröd med M,R,S och Shara. xD
Och vi drog över på tiden sisådär 45 min, så nu kommer vi typ få sluta 1,40 h tidigare någon dag troligen. :D:D:D
Vi skrek som fånar, och i slutet så var jag yr och hade huvudvärk, för vi stod i sol hela tiden också haha. :(

Efter det så hade ju alla slutat, så man fick göra vad man ville. :D
Sara och Rebecca gick typ iväg och vi såg dom inte på resten av kvällen.
Så jag tillbringade resten av dagen och kvällen med Robin och Madde - extremt kul! :D <3
Och nu ska jag försöka skriva i punkt form vad vi gjorde under kvällen. ;D

* Robin åt pizza (jag tog 2 små bitar)
* Gick runt på marknaden
* Madde köpte 3 drickor, varav jag fick en cider (alkholfri för den som undrar XD)
* Gick runt lite till
* Drog till själva "tivolit" och åkte Virvelvinden haha!

Äsch, orkar inte skriva mer i punktform. xD
Vi gick mest runt, sedan satt vi typ någonstans i minst 5 min, tills vi gick runt igen, och satte oss.
Det längsta vi satt var väl typ 30 min vid Robins skola.
Under den tiden fick jag veta lite saker, och massor av nya låtar till mobilen! ;D
Sen gick vi runt lite igen och när det började bli mörkt så drog vi till tivolit igen. ^^
Blev nästan lite bråk, så vi gick utanför tivolit, och in igen, och ut igen typ 4 ggr. XD
Aja, hade roligt så jag kunde inte klaga. ;D

Runt halv 9 så kom Maddes brorsa och hämtade oss, och lämnade av mig hemma.
Tur var väl det, för om jag skulle gått hem så skulle jag säkert dött!
Det var fan kolsvart vid den lite mindre verisionen av Skrb backen. D: D: D:
Skit läskigt! x'D
När jag kom hem så gick jag runt i huset och tände lampor,
och tog fram fikabrödet jag hade köpt och satte mig vid datorn. ;)
Typ mer än hälften är kvar och jag orkar inge mer idag hoho. xD
Köpte lite grejor idag också. :D
Köpte: Fikabröd, läsk (uppdrucket) oooooooch - SVARTA SHUTTER SHADES!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHA.
Jag köpte fjortisbrillor enbart för att det är så roligt att LÅTSAS vara fjortis hoho.
Roligt att mobba dom mohaha :'DD

För er som ej vet vad shutter shades är:




Summering av dagen: AWESOOOOOOOOOOMENESS!!!!!!!!!! <3



Nu ska jag nog gå och borsta tänderna och duscha lite.
Sedan blir det att slappna av lite och läsa - awesome!
Såg att mamma hade kommit hem med nya numret av FRIDA - lovely! ;)
Ha en fortsatt trevlig helg, för min har börjat bra - vi får se hur den slutar. ;D


You hate everything about me
Why do you love me
I hate
You hate
I hate
You love me



xoxo Francy


Postat av: Ida

Mobba fjortisar. <3


2009-09-19 @ 21:47:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: