20 september

Hejsan!
Det blev tydligen ingen uppdatering igår haha.
Aja, igår hände inget speciellt egentligen...
Sov till typ 13, och efter det satt jag vid datorn till typ 16. ;D
Efter det så såg jag MTV VMA och under den så gick jag till affären för att köpa pizza haha.
Resten av kvällen tillbringades vid datorn enda till halv 3 faktiskt... Inte det bästa valet haha. ;D

Idag så halvsov jag till typ 11, då jag redan då hade fått 2 sms, så kunde inte somna om. :(
Låg och läste till klockan blev 13.40. (y)
Gick sedan ner och märkte hur jäääääääävla ont i ryggen jag har.
Är som en gammal kärring idag haha, kan knappt böja mig. D:
Tror jag satt för länge på en hård stol. :(
Aja, åt 2 pan pizzor, och sedan blev det data igen. ;D
Vid 17.10 typ så kom killen från Expert butiken hit.
Blev sjukt förvånad haha!
Det visade sig att Lollo och mamma hade pratat med honom i fredags,
så han skulle komma förbi idag för att fixa datorn (internet cpade sig).
Men nu är allt fixat så nu har jag egen dator igen! :D (fick låna mammas förut haha)
Vi åkte och käkade lite vid 18 typ.
Det blev schnitzel för min del, mums!

När vi kom hem så satte jag mig vid datorn igen haha!
Ska ta och avsluta snart. Ska väl upp och läsa lite och lyssna på musik. ;)
Imorgon är det studiedag för min del, woho!
Ska träna inför so provet på onsdag. :)
Så det blir att gå upp lite tidigt imorrn iaf - runt 10 - 12 alltså haha. ;D

Nu ska jag ta och avsluta.
Håller just nu på att kolla på Miss Agent 2! Tror fan jag inte har sett den förut. :o
Ni får ha en bra måndag, så glad över att jag slapp den, för den är den värsta dagen i skolan haha!

xoxo Francy

Postat av: joss

är pizzan god i lindesberg eller? XD du har typ ätit det varje gång som du har bloggat XD <3


2009-09-25 @ 16:00:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: