21 september

Hejsan :D
Idag var det som sagt studiedag, riktigt skönt!
Sov till 12, och låg och läste ut boken "Tusen gånger starkare".
Den var faktiskt ganska bra, men lite småtråkig i början.
När jag var klar med boken så satte jag mig vid datorn, och har setat här sen dess.
Har även kollat på tv under tiden, haha måste alltid göra 2 saker samtidigt. ;D

Efter detta blir det att börja plugga.
Hatar mig själv för att jag inte har börjat plugga än, och jag har bara idag och imorgon på mig att plugga!!
Ibland är man en riktig idiot alltså. -.-
Imorgon är det skola igen då. Har enbart 4 lektioner så det är chill. (y)

Har inte så mycket mer att skriva.
Resten av kvällen blir väl som vanligt - data, tv och plugg ofc!

xoxo Francy


Postat av: Ida

Men mest dator, eller hur? ;)


2009-09-23 @ 11:40:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: