23 september

Hejsan!
Okej, jag är inte sååå aktiv i bloggen.
Igår (22 sept) så pluggade... eller försökte (och misslyckades) jag att plugga inför so provet.
Det gick sådär, får väl G iaf haha.
Idag var det skola och ja allt var väl som vanligt. ;p
Hade idrott och jag hade "glömt" kläder. Haha. ;D
Aja, var mest med Madde, hon ville inte att jag skulle lämna henne ensam haha. :D
Så det slutade med att jag var lite aktiv på idrotten, även utan idrottskläder.
Sen hade jag so prov igen (hann inte klart så vi fick komma dit på våran håltimme) så gick det bättre för jag hade tränat på frågorna jag inte kunde, mohaha. ;DD
Hade sedan matte och sedan fick vi slutaaa. :D
Följde med Madde en bit till Kretschmanns (pizzeria/där köper man godis o,s.v) innan jag cyklade hem.

När jag kom hem så åt jag lite och tittade på tv.
Somnade i typ 10 min, vilket var awesoooome. :D:D
Aja, har setat vid datorn och tvn resten av kvällen.
Var även jävligt social med Karro, enda till jag kom på att mitt batteri skulle dö snart,
så jag slutade vara lite social, sorry. :( <3
Åt mat för typ 2 timmar sen.
Sen har jag sett dubbel avsnitt av Grey's anatomy, vilket var det sista avsnitten i säsong 5.
Har bestämt mig för att följa säsong 6 nu, för det är ju trots allt en bra serie och jag har inte så mkt bättre för mig. ;)

Imorrn är det klasskamp, så vi får se vad som inkluderar i det. ;p
Slutar 16.00 och sista timmen är Elevens val - vilket jag hoppas börjar imorrn!
Isåfall har jag filmanalys - man ska se en film och sedan diskutera den o.s.v.
Hoppas det kommer finnas lite vettiga människor där, så det inte är massor av dryga invandrare. D:
Sen imorrn kväll får jag ääntligen packa, hurraaa!
I helgen ska jag ju till Borlänge. ;)

Jag är ganska trött så jag ska avsluta nu.
Vi hörs mer imorgon! :D

xoxo Francy

Postat av: Catja ♥

Hejsan :) allt bra med dig?


2009-09-24 @ 14:59:04
URL: http://catja-andersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: