24 september

Tjao! :D
Idag var det ju klasskamp.
Hela klassen delades upp i 6 smågrupper, och en liten grupp hamnade i en stor grupp.
Detta var även för klasserna D, E och F.
Jag hamnade i stora grupp 1, och dom i min "klassgrupp" var Rasmus F, Rebecka, Anna-Sara, Persson och Niclas. xD
Grenarna då man skulle skriva svar (vilket var 2 grenar) vann vi på, och resten med att springa runt 2 koner med 2 en-kronor på ögonen, pricka pennan i glasflaskan och få igenom ett långt snöre genom hela lagets kläder, och sedan även en ring - förlora vi på haha.
Aja, vi fick inse att vi var smarta men inte så tekniska av oss. ;)
Den pinsammaste grenen var ju att få igenom snöret!
Jag var längst ut, och ja, det gick åt helvete haha. ;p
Men Anna-Sara hade på sig STUPRÖRSJEANS (och dom hade sagt oömma kläder = mjukisbyxor) så det var det som gjorde att det inte gick så bra för oss haha. xD
Men roligt hade iaf jag! :D
Efter det så var det dragkamp klassvis, och min klass kom typ 3a tror jag. :)

När vi kom tillbaka till skolan så var det lunch, och sedan svenska, spanska och elevens val.
Idag började allt - ÄNTLIGEN!!
Men som skulle bara förklara vad vi skulle göra, och sedan fick vi rösta på vilket område vi ville börja på. ^^
Efter det fick vi sluta, och vi fick sluta hela 40 min tidigare, yeey! :D:D:D

När jag kom hem så åt jag lite, och sen somnade jag på soffan. -.-
Varför ska jag alltid somna på soffan?! D:
Aja, sen satte jag mig lite vid datorn och fixade med FB.
Sen blev det mat och nyss duschade jag. ;D
Nu ska jag fortsätta... eller ja, fortsätta och fortsätta - har inte ens satt mig vid soffan och tittat en minut av filmen! - kolla på Click.
Har sett den filmen förut, men ville se en film idag så det var tur att den gick på tv. :D
Får nog ta och kolla på något annat - inte så roligt att ha missat typ halva filmen...

Tomorrow I'm going to Livelong, and the plans has changed - again!
I was supposed to be with Karro, but then Amanda wanted me to come to Humlan,
and I'm gonna be with Karro all saturday, so I talked with Karro so tomorrow I'm going to Humlan and meet Josse, Amanda and... the others who is there. ;p

Ryck som gör att man vill skriva på engelska gillar vi! :D
Aja, nu ska jag måla naglarna - inte gjort det på aslänge haha! xD
Känner lite för att göra något, så måla naglarna it is!
Gooodnattt :D <3

xoxo Francy

Postat av: Ida

Vill du ha din blogg på ett annat sätt? Helt ny design? JAG VILL FIXA BLOGGAR ):


2009-09-25 @ 10:53:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: