25 september

Tjaaaaa allihopa! :D:D <3
Just nu är jag i Borlänge och det känns så jävla skönt!
Jag känner igen mig vart jag än går, och det känns tryggt liksom. :D
Aja, skola som vanligt, blabla inget vanligt.
Tråkigt as hell, men roligt ibland. :D

Vid 16.12 så åkte tåget, och jag somnade på tåget ehee... JAG VAR TRÖTT!!
Kom fram vid 18, och då kom pappa, Tony (morbror) och Mats (kusin) och hämtade mig.
Vi åkte till Ica Kvantum vid Kupolen, och jag såg Yanal där! :D
Så jag skickade sms, JAG SER DIG, och sen när han svarade så gick jag ut och pratade lite med honom.
Blev inte så länge, men det var trevligt iaf. :)
Sen träffade jag Jenna och hennes kompis också, stod och pratade med dom i typ 5 min innan vi skulle åka igen.
När vi kom hem igen, så pratade jag med allihopa, och klippte ut mina enskilda kort. ^^
Runt 19 så kom Amanda och josse och vi drog till stan för vi skulle till Humlan. :D
Vi väntade ungefär 10 min på Melissa, och sen gick vi då.
Vi satt i köket och jag och josse käkade varma mackor - mums! :D
Efter ett tag kom Veronica också.

Vid 20.30 typ började filmen American History X - SJUKT BRA FIIIIIIILM!!!!!
Vid 22.30 typ så gick vi ut och då hämtade Melissas mamma henne, så vi fick säga hejdå. :)
Efter det gick V, j, A och jag till bussen och åkte buss till josse typ.
Vi sa hejdå till josse och började gå mot Veronicas hus.
Då sa jag och Amanda hejdå, och sen gick jag och A halvvägs till donken för jag var hungrig,
sen märkte vi att det fanns sjukt mkt folk där, så vi sket i det och gick hem till mig. xD
Vi var hemma hos mig i typ 10 min innan vi gick därifrån hem till henne.
Aja, sen blabla hade vi alla typ bestämt att vi skulle gå ut och gå, men sen orkade inte josse det,
så då bestämde Veronica, Amanda och jag oss för att gå ut då. :)
Vi drog till donken för jag var fortfarande hungrig, sen var vi där i typ 30 min ungefär.
Sedan gick vi till Veronica och sa hejdå, innan jag och Amanda drog iväg hem till oss och sa hejdå.

Man kan sammanfatta kvällen med lite bussåkande, mycket gående, mycket skratt och seriöst prat. :D
Imorgon kommer det bli lite jobbigt i början eller i slutet, I dunno, men annars blir det filmkväll hos Karro. ^^
Ska nog dra till Kupolen - vill kolla lite där och måste köpa en scrubgrej till ansiktet. xD
Aja, det kommer nog gå bra, har ju endå fram till 17 på mig att gå dit. :)

Nu är jag ganska trött och ska ta och sova. <3 :DDDD
Vi hörs senare imorgon. ;)

xoxo Francy

Postat av: Ida

Nu har jag photoshop. Vill du ha en ny bloggdesign och header? :D


2009-09-27 @ 16:39:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: