27 september - 2 månader <3

Hejsan allihopa!
Blev inge uppdatering om igår, eftersom att jag kom hem vid typ 1 - halv 2, så var jag dödstrött!
Först var jag med Gina hela eftermiddagen - fick träffa hennes mamma, och hon fick träffa min pappa. xD
Hade asroligt, så det var jätte trevligt. ^^

Senare var det iaf filmkväll med Karro, Madde, Crille, Yanal, Joel och Pontus. :D
Vi kollade på 2 halva filmer (för båda sög haha xD).
Ena var Halloween Unrated och den andra hette typ De bortglömda eller något liknande.
Efter det så fick vi för oss att vi ville till BK, så det blev massa krångel med att komma dit, iaf för mig. :/
Skulle åka buss med Yanal, och Joel och Pontus skulle cykla respektive åka moppe.
Men det slutade med att bussen kom vid 21.50 (vi trodde den skulle komma typ halv) och Joel och Pontus drog hem,
och Yanal gick av vid jax för att gå hem.
Träffade iaf Madde, Crille och Karro vid BK sen då, och vi åt och sen fick Madde skjutsa mig jätte snabbt till bussen, annars skulle jag missa sista bussen. xD
På bussen så satte sig en gammal gubbe bredvid mig, han hade druckit lite, och vi pratade hela vägen.
Jag var faktiskt rädd hela vägen till Jax, då han äntligen gick av. D:
Sen när jag framme vid Mats knut skolan, så gick jag av och fick gå mer än halva vägen till Karro, innan Madde och Karro kom fram haha. ;p
Efter det så kollade vi alla 4 på The Dark - det var en ganska bra film, men slutet var cp ._.
Vid typ 1, så hämtade Crilles mamma MIG och Crille åkte hem med Madde (dom bor typ 20 m ifrån varandra xD)
Pratade lite med henne, så det var väl trevligt. :)
Kom hem och pratade med pappa, innan jag gick och lade mig astrött. xD

27 september
Vaknade vid 11, och gjorde mig i ordning vid 12 typ, sen kom Gina.
Vi fixade oss innan vi drog till Kupolen och väntade på Yanal, Crille och Karro.
Karro kom först, sen Yanal och sist efter ett ganska långt tag kom Crille. :D
Vi satt vid donken typ aslänge, ungefär en timme och lite mer.
Efter det kom Josse, och vi gick runt på lite olika affärer.
Jag kommer verkligen inte ihåg allt vi gjorde, men vi var vid Kupolen/Donken till 17.
Träffade; Sonja, Sofi, Bea, Denice, deras kompis och Veronica.
Det var trevligt att jag träffade så många! :D
Vid 17 något så gick vi alla hem till mig, för vi skulle få skjuts av min pappa hem till Crille,
och sen skulle vi skjutsa hem josse också. ^^
När vi kom hem till Crille så var vi vid hans rum i typ 5 min, sen såg jag en jätte söt sak. :D
Han hade satt upp förra årets enskilda skolkort på mig, på hans magnettavla.
Jag dog lite när jag såg det, för det är exakt bredvid datorn, och han sitter ofta vid datorn, hihihi. :3
Aja, efter det så drog vi ner till källaren, och jag och Karro spelade GH, medan Crille och Yanal spelade Digimon hahah. XD
Sen vid 18 drog Karro för hon skulle till BK och äta med sin familj. :(
Då fick jag spela GH själv till typ 18.40 då Yanal tänkte dra hem, så jag ringde pappa. xD
Vi följde med Yanal över vägen, och sen stod vi och vänta på pappa.
Under tiden så kramades vi, för jag kommer inte krama honom på 2 veckor. :((((
Sen kom pappa, och det blev en hejdå puss, sen åkte vi iväääg.

Vi drog till Ica maxi för jag skulle köpa ett par jeans, för det har gått hål i mina ;p
Köpte även en Marabou choklad... Inte det bästa, men ville verkligen ha choklaaaaad 8D
Sen krånglade kassan exakt när jag hade bråttom - hade 20 min på mig att hinna till tåget. D:
Så det slutade med att jag sprang till bilen för att det enbart var 10 min kvar innan tåget skulle åka.
Men jag hann med tåget, och jag läste ut boken "Hur man blir populär" av Meg Cabott.
Hon har faktiskt gjort många bra böcker. :D
Aja, kom fram vid 21.40, och åkte sedan hem.
Åt rostade mackor och drack te, och nu sitter jag här och nördar mig, mohaha!

Ska duscha nu, och det är skola imorrn - INTE ALLS TAGGAD!!
Till bra nyhet: Kommer vara ledig 2 dagar innan höstlovet börjar = 2 dagar extra ledighet, yeey! :D
Anledning: Mamma och Lollo ska till Lycksele för att hälsa på Lollos syster.
Så den 21 oktober (onsdag) åker jag till Borlänge, och åker tillbaka den 1 november!!11 :D::D:D
Sooo awesooooome. ;)
Under höstlovet blir det att vara med Crille - vi kommer fira 3 månader då (I hope <3), Yanal - Han kommer fylla år, Josse och Amanda - Josse fyller år efter höstlovet, men vi firar det då + andra roliga saker ;D, sen Karro, Madde och massa andra - alltså dom jag vanligen är med när jag är i Blge. :D <333

Idag firar jag och Crille även 2 månader - hurraaa.
Kan inte beskriva hur mkt han betyder för mig, och jag är så jävla glad över att vi blev tsm. :D <3
Grattis till oss! ;)

xoxo Francy

Postat av: Karro

Grattis till er ;D<3


2009-09-28 @ 18:53:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: