28 september

Hej allihopa!
Nu ska jag blogga lite snabbt för att sedan gå och lägga mig.
Försov mig idag, så missade första lektionen...
Cyklade halvsovandes till skolan hahaha!
När jag väl kom fram så hade vi inställd engelska, så¨vi hade en håltimme fram till idrotten.
På idrotten så hade vi volleyboll. Jag var inte den bästa om man säger så haha.
Men när jag skulle serva så gjorde jag så att mitt lag fick 5 poäng typ. ;)
Efteråt var jag svullen och röd på handleden, och nu har jag röda prickar där?
Får det alltid när jag har spelat volleyboll :o
Efter idrotten hade vi lunch, spanska, biologi (VI SKA HA PROV NÄSTA VECKA, OMG!!!!) och sista lektionen var slöjd.
Kom faktiskt ganska långt på min stickning. :D

När jag kom hem så åt jag mellanmål, och sen somnade jag på soffan... FAAAAAN.
Jag ska ALLTID somna på soffan? Får damp på det -.-"
Sov till 19, och sen vaknade jag.
Kollade på tv och pratade lite med mamma. Från ingenstans så frågade hon om jag trivdes här.
Förklarade på ett konstigt vis att jag kände mig säkrare i Borlänge.
Jag har fötterna på marken där, och här känns det som att jag svävar.
Obeskrivlig känsla, så det var lite svårt att förklara det haha...
Aja, åt spagetti med köttfärssås själv, och sen satte jag mig vid datorn. ^^
Har suttit här sen dess, yeey...

Skulle pluggat idag, men jag är ju så dum i huvudet att jag inte orkar, och jag sov ju längre än väntat haha. :/
Det blir massa plugg imorrn, för jag har matte prov på onsdag eller fredag. :o
Sen spanska OCH biologiprov nästa vecka. ><""
Suuuck, jag dör typ hahaha.

Men jag har hittat en kofta jag skulle tänka mig att kunna köpa.
Ska höra med mamma imorrn om jag kan köpa den, isf betalar jag när den kommer, mohaha. (a)




Kostar 249:- och är ifrån Ellos. :D

Nu ska jag ta och avsluta.
Nu i veckan kommer kära, älskade IDA fixa min blogg, mohaha. (a)
Ska bara få lite bilder ifrån Josse, sen lista ut hur jag vill ha min blogg. ;)
Thanks Ida! :D:D:D <333


xoxo Francy

Postat av: Ida

Fin kofta! Skulle velat ha en sån.


2009-09-29 @ 18:59:27
Postat av: joss

Ska jag skicka bilder? XD vadå för bilder? :D


2009-10-01 @ 12:53:37
URL: http://jjjjossue.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: