29 september

Hej bloggen, här kommer ett snabbt inlägg bara.
Sa till mig själv att jag bara skulle sitta vid datorn till 20 och nu är den 21, hmmm...
Idag var det skola as usual.
På HKn så hade jag och Johan lektionen.
Vi skulle laga vegetarisk risotto, men ingen gillade det typ hahaha. ;p Värsta dissen :(
Aja, lektionen gick väl bra, inte så pinsamt iaf. :D

Efter skolan så drog jag, Madde och Robin till Örebro.
Vi skulle till Conventum för det var en gymnasiemässa där idag. :D
Fick massor av lappar med mig hem och åt lite kanelbulle, kakor och äpplen där hahaha. ;D
När vi var klara så gick vi runt lite på stan, och sedan köpte vi cheeseburgare. (y)
Efter det hade vi bråttom till bussen, men den var sen så vi hann med den iaf. =)
När vi kom fram så tog jag min cykel och följde med Madde och Robin en bit, tills jag slutligen cyklade hem.
Det var fan askallt när jag cyklade till skolan, och lika kallt när jag cyklade hem. D:
Måste smörja in händerna och börja använda vantar, omg. ._.

Imorgon har jag MAAAAATTE PROOOOOOOOOV PÅ PROCEEENT.
Sen har jag även SOOOO LÄXFÖRHÖR SOM ÄNDÅ KOMMER RÄKNAS IN I BETYGET GEOGRAFIIIII.
Jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. :((((
Sen spanska prov och biologiprov nästa vecka!
Nu vet jag iaf vad jag ska göra hela helgen... -.-"

Hoppas ni har haft en trevlig dag, för det har jag iaf haft. :D
Iaf för det mesta, förutom ångesten inför proven imorrn haha. :(

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: