3 september

Hejsan :D
Skola idag igen. Kan säga att jag har pratat mycket med lärare idag haha!
No, fick prata med Åsa om vad jag hade gjort på Non i Borlänge.
Kommer inte ihåg vad vi gjorde, och skolan har ju lagts ner, så dom kan inte få tag i mina lärare HAHAHA! XD
Aja, efter det hade vi musik. :D Det blev min, madde, karro och sonjas låt som vi ska sjunga. ^^
Sen hade vi matte, var dödstrött och gjorde bara ett tal.. inte bra!
Sen hade vi håltimme till 12.50 - alltså 2 timmar!
Var med Madde och Sara. Vi spelade kort och fotbollsspelet.
Åt mat gjorde vi också haha. FIsk :D
Efter håltimmen hade vi svenska, språkval och sist elevens val. :)
Gjorde typ inget, vi var i idrottshallen och det var valfritt grejs. xD
Dom flesta av tjejerna var hos Marit och pratade haha. ^^

När jag kom hem så hade jag huvudvärk.:/
Men jag satte mig vid datorn iaf. (a)
Har suttit här hela dagen. Inte så bra kanske.. xD
Lollo kom in vid typ halv 8 och bah frågade om jag var hungrig, och jag sa nej, jag åt nyss.
Det jag åt var flingor och 2 mackor - wow!
Så sa han; Ja vi beställer väl pizza om någon timme då.
Jag: Ja, det blir bra det. :)
Vid 21.35 tänkte jag gå ut till garaget för att kolla vad som hände med pizzan.
Ja då säger han att jag sa att jag redan hade ätit och det menades med att han trodde jag hade ätit riktig mat,
så jag fick äta tagnatelle eller vad det nu heter med korvsås... "Spagettin" var hårda. ><
Men det fick duga iaf, fick ju mat iaf. :)

Just nu kollar jag på Scary movie 4.
Jag är dödstrött, så jag ska sova snart.
Ska bara packa väskan och det, och tvätta ansiktet, borsta tänderna och det.
Hoppas jag är i säng innan 00.00. =)

Imorgon blir det Borlänge, yeey!
Skola från 9 - 15.15. :)
Tåget går 16.12, så jag har typ en timme på mig att komma hem och vara klar. xD
Det går nog bra iaf. :D
Imorrn vet jag inte vad som ska hända.
Skulle på coz med Karro, men sen fick jag ryck och ville gå på bio istället. XD
Sen skulle vi gå på bio, men nej då ville vi gå på Ice age 3, så vi går på bio på söndag istället. ;p
Men innan bion på söndag så blir det fika med josse och amanda hihi <3
På lördag blir det filmkväll iaf. :D

Nej, nu har jag inte mer att skriva.
Ska bli roligt att träffa Greg och pappa imorrn iaf. :D <3333

Här får ni en rolig låt att lyssna på. ;)






xoxo Francy

Postat av: Karro

Aja, efter det hade vi musik. :D Det blev min, madde, Karro(?) och sonjas låt

xD


2009-09-04 @ 21:08:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: