30 september - Wake me up when september ends... Oh, wait, it's tomorrow!

Tjenare.
Skola idag som vanligt.
Hade iaf so läxförhör - trodde jag skulle faila men skrev nog rätt på allting, och tränade bara 5 min innan. ;D
Efter det hade vi idrott och spelade volleyboll.
Den första kvarten så bollade ca 4 - 8 pers bollen till varandra.
Haha i min grupp så var det jag, Madde, Rebecka, Saga, Karolina och Niclas.
Alltså 5 tjejer och en kille hahaha! xD
Men Niclas är den enda av killarna som faktiskt inte är dryg, och måste visa hur manlig han är o.s.v.
Ganska skönt faktiskt haha. :)
Sen böt vi lag, så i mitt lag var det jag, Saga, Rasmus F, Rasmus J, Jim och Kenneth (vår gympa lärare haha!)
Det gick ganska bra för mig faktiskt, vågade göra mer.
Det beror alltså på vem jag är i lag med, om jag gör bra eller dåligt ifrån mig.

Efter idrotten så hade vi håltimme.
Blev att diskutera idrotten och spela fotbollsspelet haha.
Sista lektionen var matte = matte prov!
Blev inte klar, så jag ska fortsätta mer imorrn.
Det jag ääälskar är att jag inte har pluggat.
FAN VAD JAG HATAR MIG SJÄÄÄLV. -.-
Snart måste jag börja straffa mig själv för att jag inte pluggar. :@@

Kom hem och satt vid datorn.
Åt vid 17 och läste lite i FRIDA, satte mig sedan vid datorn igen, hmm...
Aja, under kvällen har jag suttit vid datorn, pratat med både pappa och Natalie i telefon,
lurat Crille om att jag skulle gifta mig nästa år med någon kille från Polen (trodde aldrig han skulle gå på det XDDD)
och förstått att jag borde hålla käften för jag TYDLIGEN alltid är så jävla dum i huvudet när jag är i närheten av Lollo.
Har aldrig känt mig så dumförklarad, konstig och allt annat som är dåligt med mig, som när jag är i närheten av honom.
Han tyckte jag var helt klart dum i huvudet för att jag sa att jag inte tar någons parti när det gäller bråket med mormor, morbror och mamma. (mormor ringde och frågade om mamma hade glömt sin brors födelsedag (min morbror) och nej det hade inte mamma gjort egentligen, men hon sa oj då, ja det gjorde jag nog. Och blabla, mormor ville att mamma skulle komma dit och hälsa på, hon tjatade väl för sen skrek mamma: JAG KOMMER NÄR JAG HAR TID OCH VILL. sen slängde hon på luren och svor lite fula ord. Sen ringde min morbror till mamma och hon svarade inte, så han lämnade ett meddelande, och nu är dom gaaaaaanska ovänner. skit kul typ)

Jag orkar inte längre, helt seriöst.
Vet inte ens varför jag stiger upp ur sängen varje dag.
Varför jag andas varje jävla andetag.
Nu fick jag plötsligt lust att ta så många tabletter jag kan på så kort tid som möjligt.
Men varför? Till vilket pris?
Det gör ingen glad, det vet jag mycket väl.
Inte ens dom som kanske hatar mig skulle bli glada över det.
Fan, även fast jag inte vet varför jag lever över huvudtaget, så behöver jag inte dö för det.
Jag kämpar just nu för ingenting.
Jag kämpar för... vaddå?
Jag har några anledningar till att leva just nu.
En av dom är en mycket speciell person som faktiskt älskar mig.
Och jag älskar honom. Ni vet nog vem jag menar, men han är anledningen till att jag ler så fånigt varje dag.
Nu ska jag sluta klaga haha, jag klarar av detta.
Behöver bara massor av tänkande och mycket musik.

Ha en bra kväll så hörs vi imorrn.

KALO MINA <3

xoxo Francy

Postat av: Anonym

ibland händer det tråkiga saker i livet, jag har själv varit med om ett helvete men jag tog mig igenom det och det kan du också


2009-10-01 @ 09:59:47
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta


2009-10-01 @ 12:08:18
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag fick MVG på mitt matteprov idag. (a)


2009-10-01 @ 15:38:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: