4 september

Hejsan alla söta. :D
Idag är det fredag = sista skoladagen för veckan, wooh!
Dagen började med att cykla i regnet, vilket börjar bli mer vardagligt...
Nästan ingen idé att se snygg ut till skolan, för allt är ändå förstört när jag kommer fram haha. xD
Så jag har inte sminkat mig på länge har jag för mig. ;D
Mentorstid var det först. SYOn kom och pratade om gymnasieval och Praon.
Usch, hon pratade även om högskola! Vi har inte ens börjat gymnasiet och hon ska redan prata om högskola?!
Ja, men det är väl bra att man vet vad som väntar en sen...
Efter det hade vi bild, och vi gör ett projekt typ.
Kommer inte ihåg varför vi gör det, men det är väl roligt när man väl kommer igång. xD
Sen hade vi en liten håltimme i typ en timme, så vi gick runt i skolan.
Jätte äcklig mat, smakade lite som spya... mmmm mums..
Efter håltimmen hade vi helklass biologi, för efter det skulle vi skriva en enkät.
Så vi slapp en till NO lektion, woho! :D
Enkäten handlade om typ hur man mådde och så.
Sista lektionen var matte och jag gjorde 2 uppgifter och gav sedan upp.
Jag var för trött, och hade mensvärk (anteckna det!) så jag kunde inte koncentrera mig...
Så jag rusade till cykeln och trampade hem.
På vägen hem ringer pappa och säger att han har landat, yeey. :D
Kommer hem och packar det sista, och sedan satte jag och mamma oss i bilen och körde till stationen.
Åkte tåg från 16.12 - 17.58. ;D

I borlänge så träffade jag Karro och Crille.
Haha, underbart att träffa dom igen. <3
Vi drog till Kupolen och gick runt lite.
Crille klagade på att jag och Karro kollade på alla klädesplagg som fanns överallt. ;D
Killar ska man inte ha med sig när man shoppar haha!
Aja, efter ett tag träffade vi josse och Veronica. :D
Sen höll jag och crille hand när vi var på väg till Stadium (a)
Stort steg för mig, inget steg alls för Karin har jag förstått. XD
Aja, jag bryr mig inte vad alla andra gör med sina killar.
Bara man gör saker när det känns rätt för båda. 8)
Typ som att Veronica klagade på att vi inte har pussat varandra än.
Pinsamt och göra det framför alla när folk tittar på.
Iaf när det gäller första kyssen enligt mig!
För andra så är det inget speciellt alls.
Men nej... jag vill göra det. Men inte framför allt för många, och inte för att andra vill det.

Sedan så drog jag, Karro och Crille till McDonken haha!
Josse och Veronica skulle till Wedins, och Crille och Karro hade typ tråkigt,
så jag tänkte inte på att smsa Josse och fråga vart dom var - Förlåt för det! :( <3
Vi var där ett tag iaf, och Karro spottade ut sitt vaten på golvet för jag sa något roligt hahaha! XD
Sen skulle vi gå hem och jag och Crille delade på en glass.
och det var kallt ute... Helt sjukt att man vill ha glass när det är kallt ute! ;D
Aja, sen såg vi Crilles buss åka från parkeringen, och jag sa spring till honom,
annars skulle han få vänta 20 min till nästa buss. ;p
Sen satt jag och Karro och pratade tills hennes mamma kom och hämtade henne. :D
Då gick jag äntligen hem för att träffa min kära pappa <3 :D
Greg var också hemma, så jag pratade lite med honom, men han hade bråttom så han var inte så social. xD
Får prata mer med honom imorrn då. :)
Pappa och jag beställde iaf pizza, och jag satte mig vid datorn.
Har suttit här sedan 22 typ och spelat Farmville och Sorority life hahaha. ;D

Nu är jag dödstrött och ska ner och kanske duscha...
Håret måste torka tills imorrn, för jag har ingen hårfön här haha. XD
Men jag är dödstrött.....
Äsch, jag ska duscha. XD får väl somna i duschen om det är så.
Men nu får vi hoppas att jag inte gör det D:
Imorrn blire iaf filmdag/kväll med Crille, Karin, Karro, Yanal och troligen Madde, men hon kommer senare. :D
Skönt att träffa alla igen hihi. <3
Söndag: Fika med Amanda och josse. <3
Bio med Crille, Karro och josse. :D ICE AGE 3 HAHA <3333


Nu dör jag lite.
Så jag säger godnatt.
Med denna text.

For Franscesca Katapodis who birth on month January below are What Your Birth Month Says About You :

* Ambitious and serious
* Loves to teach and be taught
* Always looking at people´s flaws and weaknesses
* Likes to criticize
* Hardworking and productive
* Smart, neat and organized
* Sensitive and has deep thoughts
* Knows how to make others happy
* Quiet unless excited or tensed
* Rather reserved
* Highly attentive
* Resistant to illnesses but prone to colds
* Romantic but has difficulties expressing love
* Loves children
* Homely person
* Loyal
* Needs to improve social abilities
* Easily jealous

(markerat med tjock text = beskriver mig bra.
markerat med kursiv text = ibland)


xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: