5 - 6 september

Hejhej!
Som sagt så är jag i Borlänge just nu. :)
I fredags så blev det ju Kupolen med Crille och Karro.
Men nu ska jag berätta om vad som hände igår, och vad som händer idag. :D

5 september

Gick och la mig vid 3 typ, och vaknade vid 06.57 av en anledning jag inte vill ta upp här...
Gick och lade mig igen vid typ halv 9, och sov till 13.
Då bestämde jag mig för att gå upp och göra mig i ordning.
Vid 14.50 skjutsade Panos och hans fru mig till Willys och jag köpte godis och en liten läsk.
Kom på att jag inte behöver så mkt godis egentligen. xD
Gick efter det till Kupolen för att kolla lite på koftor och Erik Hassles CD :D <3
Tänkte köpa en kofta, men det var så dyrt, så jag sket i det. x'D
Köpte iaf Erik Hassles album, och jag kan säga att den är helt jävla underbar. <3

Gick snabbt till Crille, för jag var försenad haha.
Vi började kolla på Hancook och den var ganska bra.
Efter det så snackade vi i typ 1,5 h för att sedan skulle Yanal hem.
Efter att han hade gått hem, så började vi kolla på The haunting in Connecticut.
Den var jätte äcklig, och lite läskig. D:
Efter halva filmen mådde jag jätte illa, och hade ont i magen, så jag var helt osocial och allt. :(
Sen såg jag en spindel på soffkanten bredvid mig, så jag skrek och ramlade på golvet HAHAHA!
Då blev alla jätte rädda, men det var inget läskigt på filmen, så dom skrattade åt mig. :( xD
Aja, efter det så började vi kolla på Förtrollad, och jag tänkte fan nästan gå hem då.
Alla frågade mig om jag låg och sov, så tyst var jag.
Men men, jag mådde itne så bra igår, men hade det trevligt iaf. :)
Sen kom Crilles föräldrar ner med typ 20 mackor med ost, tomat och skinka på.
Åt 2 st, och mådde genast bättre. (y)
Sen gick alla hem efter det, och jag gick hem själv enda till Jax, oooh! xD

När jag kom hem så böt jag om och pratade med Tony och hans flickvän i typ 1,5 h.
Lite skönt att prata ut ibland. :)
Han sa att jag hade förändrats, för jag brukade aldrig ha håret bakåt. xD
Liksom man drar bak håret med ett diadem. ;p
Och han sa att jag såg mkt gladare ut och så, så jag berättade att jag hade skaffat pojkvän haha.
Då sa han att det var det jag behövde. 8)
Morbror Tony går att prata med ibland alltså!
Gick sedan och la mig med Erik Hassle i öronen. :3

6 september

Vaknade vid 10.20 av att hunden kom in i rummet.
Började mysa lite med honom innan jag gick upp för att äta frukost.
Åt frukost och pratade med pappa.
Sedan gick jag och packade och bäddade sängen och städade rummet lite - det var bara liiite dammigt!
Plattade håret, och nu sitter jag här vid datorn.
Vid 13 ska jag träffa Amanda och josse, och problemet är att det är 13 nu..... GAAH!!
Ska hinna gå ut med hunden också, så måste skynda mig så inåt helvete. :$
Nyss ringde Gina och ville träffa mig. :o
Så ska väl träffa henne också lite snabbt. xD
Efter det blir det Ice age 3 på biooo <3
Sedan tar jag 18 tåget till Lindesberg igen, buhähä. :(<3

Nej, nu måste jag skynda mig!! D:

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: