7 september

Hejsan :D
Igår orkade jag inte uppdatera mer, så jag skriver lite nu hur dagen slutade.
Jag blev typ en halvtimme sen till fikat, men det var mysigt. :D
Beställde mellan choklad och en bit daimtårta. (y)
Sen träffade man Gina lite snabbt också. :)
Efter det gick jag och josse till stan för hon skulle äta thai med sin pappa.
Jag gick till bion och vänta på Crille, Madde och Karro.
Karro och Madde kom vid 14.55 typ, och då bokade vi platser.
Sen drog vi till Hemmakväll för att köpa lite godis och sånt.
Köpte 2 festis och 3 Zoo pinnar, eller va fan det nu är. XD
Josse kom även dit när hon var klar. :)

På väg till bion igen ringde Madde crille, och sen fick jag prata med honom.
Han kom inte för han mådde inte så bra, men det förstår jag. <3
Bion var ganska bra, men jag skrattade när ingen annan skrattade hahaha! XD
Ett par ungar bakom oss var tydligen skit rädda haha. ;D
Vi såg Ice age 3 för dom som har missat vad vi gick på. :)
Så det blev en tjejbio för oss 4!
Efter bion så drog vi till Liljeqvista parken och lekte haha!
Vid 17.45 ringde jag pappa, för han skulle ringa mig när Greg hade kommit hem.
Men det slutade med att dom inte kom, för Greg låg och sov fortfarande när jag ringde igen vid 17.56.
Pappa frågade om jag hade bråttom och jag svarade: JA, TÅGET GÅR OM 4 MIN?!
Haha, aja, får grejen Greg köpte åt mig typ nästa vecka. :D
I wonder what it is? (a)

Idag var det iaf skola.
Dagen var väl bra.
Idrotten var faktiskt ganska rolig. :D
Vårat lag jobbade bra tsm. (y) Så det blev roligare. :)
Vi spelade Lacrosse och Frisbee något.. xD Det blåste när vi spelade Frisbee, så kasten blev jätte konstiga. XD
När dagen var slut så hade jag värsta huvudvärken. :(
Så när jag kom hem så åt jag, och sen somna jag på soffan till 20...
Så nu kommer jag säkert inte kunna somna så bra. xD
Åt lite när jag vaknade, och kollade på tv.
Nyss kolalde jag på Roast på Berns - Massa komiker som dissar varandra XD
Sjukt roligt iaf :D
Sen skulle jag kolla vad som gick på dom andra kanalerna, så såg jag att HEROES HADE BÖRJAT IDAG!!!
Liksom ZOOOMG DDDD:
Så nu har jag satt in det i min telefonkalender. ;)
Måste googla hur många avsnitt säsong 2 har!
Har bara sett 11 st, så jag undrar om det bara är 11 avsnitt. :O

Aja, nu ska jag duscha.
Kollar inte klart på Heroes, för jag förstår inte vad som händer.
Jag kommer väl förstå ju mer jag ser på det. ;D
Skola imorrn igen, suck.
Orkar verkligen inte! :(





Haha, gillar låten! ;D


xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: