8 september

Hej alla pigga och glada.
Nu gör jag inga smileysar troligen, för jag är för trött haha.
Nu får jag skriva om detta igen då -.-

Kommer inte ihåg vad vi hade för lektioner.
Men efter lunch hade vi iaf hemkunskap.
Teori i 120 min. Hm, roligt!
Vi skulle planera våran maträtt.
Jag fick vegetarisk, så jag ska göra vegetarisk risotto.
Sedan skulle man räkna ut priset, och skriva om saken man fick.
Fick det i läxa för att jag inte hann klart. -.-
Sista lektionen var spanska - tråkigt as usual!

Kom hem och började rota vid VHS-banden.
Bestämde mig för att hitta ett avsnitt av "Struten och Farmor och glaskulan i tornet" som mamma har spelat in för lääänge sedan!
Vi har tyvärr väldigt många band, så jag ska fortsätta imorrn. xD
På ett band hittade jag Pippi Långstrump - den animerade verisionen.
Tycker faktiskt den är bättre. :D

Imorgon är det idrott... Efter det håltimme så det är chill.
Men mindre chill är att vi typ bara kommer gå runt i skolan som vanligt... Hmm. :/
Jag är så trött att jag inte ens tänker kolla på Heroes! D:
Tror jag skiter i att kolla på säsong 3.
Bättre att köpa dom sen istället, då kan man kolla på alla avsnitt i lugn och ro. (y) :DDD
Det kommer dock dröja ett tag innan säsong 3 kommer ut på DVD-box, men iaf.
Kan köpa säsong 1 och 2 under tiden. :D
Med vilka pengar? Får väl spara/önska i födeldagspresent/julklapp! ;D

Nej, nu ska jag plocka bort banden, och borsta tänderna och sova.
Sjukligt trött, så borde sova i någorlunda tid iaf. :)
JAG FÅR DAMP HÄR BTW!!!!
Gillar inte att Lollo vill spara så jävla mkt el hela tiden.
Serri, snart kommer jag gå runt i mina kompisars hus och släcka lampor! D:
Kollar du inte på tv? Stäng av den då!
Vill dina föräldrar att du sitter i mörker, fast du inte vill det? DOM SLÄCKER LAMPAN!
GOSH.. Sorry, var tvungen att avreagera mig lite... xD

xoxo Francy

Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica


2009-09-09 @ 15:12:34
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Ida

Inget illa ment, men jag orkar typ aldrig läsa så långa texter :(



MINDRE TEXT OCH MER BILDER FRANCY <3


2009-09-09 @ 19:59:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: