Godermorgon!

Godmorgon! :D
Hoppas ni alla har sovit bra i natt, det gjorde iaf jag. ;D
Det har börjat bli ett störande moment att jag vaknar ungefär en halvtimme innan klockan ringer. :o
Jätte läskigt enligt mig haha! xD

Strax ska jag till skolan, egentligen inom 10 min, men iaf. ;D
Sitter och äter frukost och spelar Farmville. (y)
Det roliga var att när jag bodde på Jax så gick jag halvsovandes till skolan.
Nu blir jag pigg innan jag har nått skolan, eftersom jag måste cykla 3 km haha!
Morgongympa alltså. ;D
Lite jobbigt är dock backarna. När jag åker till skolan har jag 2 nedför, och 2 uppför.
När jag åker hem har jag två nedför och 2 uppför. x'D

Jag hoppas någon läser min blogg nu när jag uppdaterar så bra! :(
Idag kommer iaf Crille och Karin, och båda stannar till på söndag, yeey! :DDD
Men nu måste jag avsluta allt - vill ju inte komma försent till skolan. ;D

xoxo Francy

Postat av: simone

hoppas du haft en bra dag i skolan :)


2009-09-11 @ 15:26:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D !


2009-09-11 @ 23:20:06
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Ida

Ida läser (A)


2009-09-12 @ 10:36:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: