13 september - Mm...

Hej.
Bra början på helgen,
dåligt slut.
Vet inte hur jag ska göra, men ska ringa Nattie och prata med henne.
Behövs a lot of sister love kan jag då säga!
Usch, började gråta nyss och skit.
Behövdes dock, så det var väl bra på ett sätt...

Jag är vädligt kryptisk med detta, men inget är bestämt så jag vill inte skriva det,
och sedan fortsätter det som vanligt.
Så skriver väl vad detta handlar om när jag känner mig redo. <3

Förra inlägget skrev jag igår (lördag) och jag råkade trycka på tillbaka knappen haha,
så hela blogginlägget försvann! :(
Men nu skickade jag in det så nu vet ni vad vi gjorde. ;D

Aja, söndagen då.
Vi vaknade en timme senare, nämligen 07.50 haha!
Fick sova bredvid Crille i natt, men det gick bra, slog inte honom iaf haha!
Vi gick ner vid 9.10 typ och åt frukost.
Sedan vid 10 ungefär kommer mamma och säger vi ska till Svampen. :o
Så jag hoppade in i duscehn, och efteråt kände jag mig som en ny människa. (a)
Crille och Karin duschade håret också hoho.
Vi åkte iaf dit, det var inte så kul exakt.
Efter det åkte vi till ett ställe där Lollo låg i Lumpen tror jag väl det var.
Gick runt där och det var grymt fina hus!
När vi kom tillbaka till bilen igen, så åkte vi till Marieberg.
Brukar tycka det är roligt där, men Crille klagade mest på att jag och Karin kollade på kläder hela tiden...
Sedan blev vi alla hungriga och jag ringde mamma 3 gånger och hon svarade inte.
Sen ringde hon upp mig, så hämtade dom upp oss då.
Vi åkte till statoil och köpte lite fika bröd, innan vi åkte vidare till Lindesberg.

När vi kom hem så satt vi och pratade lite innan det blev mat - korv och bröd. (y)
Ketchupen var helt cpig haha. Inte så roligt att få ketchup på sig. :(
Vid 17.50 åkte vi till stationen för Crille och Karin ville vara där i tid - inte för att dom
ens skulle komma försent om vi åkte vid 18.00 men aja.
Stod och pratade med dom tills tåget kom, och gav båda en kram, och en puss på munnen till Crille.
När jag gick in i bilen så blev det allvarligt snack med mamma, så vi får se hur det blir.
Konstiga frågor enda tills jag förstod vart hon ville komma.
Så vi får helt enkelt se hur det blir, mår inte så bra just nu som ni kanske ser.
Inte mått så bra sen i lördags, vill helst inte prata om det heller, så jag borde inte skriva så mycket mer om det haha. ;D

Nu ska jag gå och tvätta bort mitt saltiga ansikte, och troligen gå upp med min godispåse
och kolla på Shrek 2. Känner mig för att jag vill vara ett litet barn igen.
Orkar fan inte skolan imorrn som jag känner mig just nu, men det är bara att kämpa på!
En ledtråd är texten nedanför.
(Nazareth - Love hurts)

Love hurts, Love scars, Love wounds' and mars
Any heart not tough or strong enough
To take a lot of pain, take a lot of pain
Love is like a cloud, it holds a lot of rain
Love hurts


xoxo ett knippe konstig Francy

Postat av: Ida

<3


2009-09-14 @ 08:58:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: