10 april

Haha, okej nu kan jag äntligen skriva normalt igen!
Förlåt om någon störde sig på att jag skrev med Caps Lock, men igår var Caps Lock dagen!
Den startade på Facebook, och det var över 70 000 anmälda deltagare. :D
Jag var en bland dessa, så det var därför jag skrev med Caps lock igår. ;)

Väldigt roligt att nyss när jag logga in på blogg.se så hade jag 14 nya kommentarer!
Och på min bloggstatistik så hade jag 43 unika besökare, och igår hade jag 22 st. :)
Så välkomna alla nya som har hittat till min blogg! :D

Idag sov jag, och som jag skrev igår, så sov jag heelt underbart. ;)
Maten blev förresten inte klar fören vid 00 i natt, så ja det var riktigt awkward att äta typ 00.15...
Men det är sånt man får räkna med när man bor hemma hos pappa haha. :D
Vaknade typ vid 13.30 och kollade på Zombieland med min kusin. =)
Love it, och igår förresten så såg vi på I love you Beth Cooper (tredje gången jag såg den filmen).
Riktigt trevligt med lite sällskap, ser ju trots allt inte han så ofta. :D

Idag skulle det vara en filmkväll, men vi fick inte vara hos Crillebooi.
Så jag vet inte riktigt vad som händer? Kanske ingenting eller så blir det filmkväll någon annanstans.
Det visar sig! :)

Nu ska jag äta lite frukost (mellanmål?), sen försöka få tag i någon så man vet vad som händer i dagens läge. ;)
Hoppas ni får en bra dag, och att det är fint där ni bor... Det är grått och mulet här, men det bästa är att
SNÖN ÄR SNART BORTA, WOHO!!! :D

xoxo Francy ♥


Postat av: Johanna

Fin blogg du har! :)

allt bra?


2010-04-10 @ 15:26:10
URL: http://flickanjojo.blogg.se/
Postat av: TOVA

Alltid kul med ökad statistik och kommentarer! :-D


2010-04-10 @ 15:49:58
URL: http://iamtovas.blogg.se/
Postat av: Inga

joo men nu är det så att jag är skadad och inte får träna. Och det suger grovt.

Tack så mycket :D

KRAM


2010-04-10 @ 16:02:18
URL: http://ingakovacevic.blogg.se/
Postat av: Tillie

Sv: JA verkligen :D hehe



Åhh det va helt underbart gott. blev bättre att jag blev bjuden på det oxå! <3



Hehe har aldrig hört talas om caps lock dagen:O Den missade jag helt^^ får ta den nästa år;)


2010-04-10 @ 16:39:02
URL: http://thetillie.blogg.se/
Postat av: johanna

sv; ja det är sant! ;) men jag tror att jag måste hitta en träningskompis så att det blir roligare att träna :D hihi.

Hoppas du får en jättebra dag! :) kramar,


2010-04-10 @ 18:28:01
URL: http://jossehannaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: