11 april

Usch, imorgon är det skola igen då... ser inte fram emot det. -.-
Vid 12 typ åkte Greg och pappa till jobbet, eller ja, dom ska jobba i Säffle idag.
Så dom kommer hem vid 2 - 3 i natt kanske = jag är ensam hemma!
PARTYYYYYYYYYY!

Hahaha, nej då, jag måste plugga, nu när det är fint väder också :|
Typiskt mig, kommer aldrig göra saker i tid! xD

I natt drömde jag btw om att jag träffade Nicolas?!
Han var utbytesstudent i Sverige IGEN. XD
För er som inte vet det, så hade min gamla skola utbyte med Frankrike förra året.
Så Nicolas och några andra fick åka hit i januari och jag plus några andra tjejer åkte dit i maj.
Ett utbyte jag aldrig kommer glömma! :D
Sen drömde jag om en kille som va riktigt söt haha.
Men sååklart blir man besviken när man vaknar.
Det är typ det sämsta med drömmar, när man vaknar (om det inte är en mardröm, då kunde jag inte varit gladare över att vakna!).

Nej, nu ska jag ta och börja pluggeliplugga, wohooo, det gillar vi starkt.... -.-

xoxo Francy ♥

Postat av: amanda

men francis, skola är väl kul?! :O haha!


2010-04-11 @ 21:31:12
URL: http://amandaolesen.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: