16 april

Hej, kan tyvärr inte blogga hemifrån, då jag inte kommer in på blogg.se...
Tror det är något fel på vårat inernet eller något, kommer inte in på hotmail eller BDB heller. ._.
Aja, idag var det matte NP, gick inte så bra skulle jag säga...
Men men, vi får helt enkelt se. C-delen är nästa vecka, så får hoppas att det går bättre då. :)

Slutar skolan snart, sen ska jag troligen åka och gymma och sedan blir det filmkväll hemma hos Crille. :D
Kuligt värre typ. ;) Imorrn är det tjejkväll hemma hos Veronica, blir fan ganska många där. XD
Jag, amanda, josse, marzena, emma w, veronica och ivan ska vara med och kolla på film. =)
Men det blir roligt iaaaf! Man har alltid kul med dom ju. ;)

Nu ska jag fortsätta "jobba matte" HIHI..

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: