20 april - INTE INTAGEN NÅGONSTANS!!!

HEJ, kommer fortfarande inte in hemifrån, därav ingen bloggning.
Var uppe i natt och skrev klart min andra världskriget uppsats, tycker den blev riktigt bra! =)
Hoppas jag får bra betyg också, hihi.
Btw så kollade jag nyss på om jag har kommit in på något av mina val...
JAG HAR INTE KOMMIT IN NÅGONSTANS!! Jävla skit Lindesberg, som har gjort att jag inte kan komma in på Haga...
Ska till SYOn efter lektionen för att fixa detta, för just nu så kommer jag inte gå i något gymnasium till hösten. D:
Fan fan fan fan fan fan FAAAN!
Har NO nu btw, ska skriva om en hårfön... vet inte om det heter hårfön eller hårtork.
Vad säger ni? XD

Just nu har jag damp, waaaa!

xoxo Francy ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: