21 april

Har kommit på att vi är jävligt mycket i datasalen nu för tiden haha!
Just nu har vi NO, och jag hittar ingen bra fakta om hårföner... hm.
Btw, så löste sig gymnasiegrejen! Fick göra omval, så vi får hoppas att jag kommer in på engelskspråkiga. :)

Efter NOn har vi engelska, sen slutar vi, woooo!
Sen ska jag nog komma tillbaka vid 14 och göra NO provet som jag egentligen skulle gjort typ innan sportlovet... XDD
Hurraaa, jag känner att jag är riktigt snabb med att göra prov....

Efter skolan ska jag på bio med Crille och Yanal, vi ska se på Kick ass. ;)
Hahaha verkar asrolig! :D
Så det blir nog en treevlig kväll. =)
Och imorgon har vi NP matte C-del, det är dock myyycket mindre roligt...

Nu ska jag fortsättaa, arbetet ska vara klar innan nästa torsdag. *cutcut*

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: