3 april

Hej, filmkvällen igår var nice!
Vi såg på John Tucker must die och Percy Jackson - braa filmer, mhm.
Sen att titta på snygga killar är inte helt fel det heller. ;)
Idag är det påskafton, woho!
Firar det inte med pappa, eftersom att han jobbar och ja, det är mer mammas grej att fira, pappa brukar ju oftast jobba på speciella helger. :)
Well well, idag vet jag inte vad som händer.
Ska kanske vara med Veronica idag, får se om hon inte skulle göra något spec idag. =)
Annars så lyssnar jag på Kent just nu och letar efter telefoner hahaha.




Den här ska jag kööööpa!
Om den kommer ut i affärer dvs haha, för detta är PC Worlds aningar om hur nästa generation iPhone kanske kommer att se ut. =)
Dom hade även andra prototyper, men denna gillade jag bäst. :3

Nu ska jag fortsätta surfa runt på datorn och njuta av att det är fint väder utanför fönstret just nu!
Woop, perfekt påskväder liksom. ;)




"Tired of trying, sick of crying. Yeah I'm smiling but inside I'm dying." - Unknown
"God has given you one face, and you make yourself another." - WS

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: