4 april

Heeejsan!
Hahaha, alltså jag har överdrivit med min sovning nu för tiden.
Jag kan serri sova över 10 timmar varje dag, jag sover föör mycket.
Det gör inte mig något, men det stör vissa andra. (;
Aja, idag har jag suttit vid datorn typ hela dagen, som alltid hoho.
Gick ut för första gången nyss när jag och pappa skulle hämta Nattie.
Riktigt skönt väder ute, och kunde äntligen använda mina älskade kängor. ♥
Yes, men jag kollade på tv4s väderkanal och det stod att det skulle regna/snöa i två dagar nu. D:
Alltså måndag och tisdag... hoppas att dom har feeel! ><

Ska visa er vad jag shoppade förra veckan btw hahaha, fan riktigt seg jag är på sånt hära. XD
Hörs snart!

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: