6 april

Hej, jag ska inte ljuga för er, den här natten sov jag helt underbart!
Undrar om det kan bero på att mitt rum är så städat? Hihi :D
Idag har jag inget speciellt planerat, men jag ska nog dra och fixa mitt gymkort idag...
Om det går dvs, pappa säger att jag inte ska oroa mig, men vi får helt enkelt se haha. ;)
Annars så hittar jag på något annat, inte svårare än så. :)
Om det fixar sig så ska jag träna också, så jag hoppas det gåår. :D

Hm, fult väder är det också -.-
Hemska vårvinter, kan det inte bara bli varm och solig vår nu istället?!
Jag vet att jag inte är ensam om detta önsketänkande... xD
Nej, nu ska jag hitta på något häär, som vanligt så är jag helt lost och har ingen aning om vad jag ska göra haha. ;D

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: