8 april

Heej!
Det blev ingen mer update igår, för internet på min bärbara funkade inte. -.-
Aja, var med Amanda igår. :D
Vi hade det trevligt, vi åt på MP och satt och pratade.
Sen gick vi även runt på Kupolen lite. :)
Vi ska se till att träffas någon gång till innan lovet är slut, wiho!
Efter det blev det att dra till gymmet, så nu har jag kirrat (hahaha) gymkort, how awesome isn't that? :D
Jag har även haft min provträning, så nu vet jag exakt vilka maskiner jag ska köra. ;)
Kommer bli asjobbigt det hära, men vi får hålla tummarna över att detta kommer att fungera och inte rinner ut i sanden! (isf kommer jag betala pengar i onödan haha)
Men men, igår kväll hade jag redan träningsvärk, så detta kommer att bli en painful framtid. :D
Middagen skulle bli pizza, men eftersom att jag hade tränat (okej, sanningen är att jag hade ätit pizza innan, det var enbart därför) så åt jag en kycklingsallad istället. ;D
Den var riktigt god, yää, kaninmat here I come!

Idag ska jag på filmkväll hemma hos Yanal.
Han har (förhoppningsvis) gjort sin arabiska efterätt som jag och Crille kommer äta upp... love it! :D:D
Woop, kommer väl inte hända så mycket fram tills dess...
Solen skiner i min lilla värld, helt underbart och det finns enhörningar och regnbågar som leder till stora kittlar med guldmynt...
Japp, jag har börjat tagit happy pills, precis som Lisa Simpson gjorde!
Don't worry, be happy, som en Bob Marley låt lyder. ;)



Lisa Simpson efter att ha tagit happy pills. ;)




Nyttiga jag ger tummen upp för kycklingsalladen. ;D




Jag och mitt gymkort. Vi kommer ha många bra dagar tillsammans... ;)



xoxo Francy ♥


Postat av: Nicole

Lycka till på gymmet ;)


2010-04-10 @ 12:52:39
URL: http://julia.egmont.se/nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: